voorbereidingen - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu voorbereidingen - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

voorbereidingen

Door: manon

Blijf op de hoogte en volg familie

25 April 2013 | Nederland, Nijverdal

Tja nog 8 weken te gaan en wat komt het nu dichter bij. Hier hebben we al 3 jaar naar toegeleefd. Vele zondagen met moeders achter de computer gezeten en in de boeken gekeken hoe we de reis graag zouden willen maken. Veel mails moeten versturen om overnachtingsplekken vast te leggen. Maar het meeste is gebeurd. Nu met de laatste dingen bezig. De inentingen zijn gedaan. Schoeisel gekocht en deze worden goed ingelopen, nu alleen nog de bagage. Tja 23 kilo mag mee maar wat moet er zoal mee. We gaan van winter en sneeuw tot zomer en hele hete temperaturen. En tja 23 kilo is leuk maar ook Thijs moet dit gaan dragen. En we hebben vandaag net gewogen dat hij 23 kilo is. Ach zal allemaal wel goed komen, we hebben immers nog 8 weken om hier over na te denken.

• 05 Mei 2013 - 23:13

Loes:

Hoe cool is dat. Benieuwd naar jullie verhalen...!