spanning en druk - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu spanning en druk - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

spanning en druk

Blijf op de hoogte en volg familie

01 Januari 2013 | Nederland, Nijverdal

Ken je dat nog zoveel te doen en zo weinig tijd. Wat jammer dat er maar 24 uur in een dag zit. Om tot rust te komen even quality tijd op bed met de kids. En straks een heerlijk bakkie koffie om vervolgens alles even op te schrijven wat er allemaal nog gebeuren moet. Overzicht. Dat geeft rust.

• 17 Juni 2013 - 16:26

Anton En Berty De Vries:

Leuk om jullie te volgen.
    We wensen jullie allemaal een hele fijne wereldreis toe.
    Groeten, Anton en Berty.

• 17 Juni 2013 - 20:20

Tonnie En Lucia Van Riele:

We gaan jullie volgen.

Hele goede en fijn reis toegewenst voor jullie en je ouders

• 17 Juni 2013 - 22:26

Rik:

Hallo Maatje

Groeten aan alle maatjes daar en een hele goede reis, met z'n allen.

Groeten Ineke en Rik

• 17 Juni 2013 - 22:43

Jaap & Rieky Makkinga:

Een hele fijne en mooie reis en gezond terug komen.
    We zullen jullie volgen,

• 18 Juni 2013 - 11:51

Rikie En Marinus De Vos:

Hallo buurtjes en kinderen,

Silvia, Johan, Manon, Wilco en kinderen/kleinkinderen een hele fijne reis toegewenst, geniet er van met elkaar.

Groetjes, Rikie en Marinus de Vos

• 22 Juni 2013 - 21:07

Lynn Ten Dam:

Lieve allemaal.

Super super veel plezier met deze grote reis. Geniet er lekker van met zijn allen en wij horen en zien graag de mooie foto's en verhalen als jullie erweer zijn.

Ps. Johan en Silvia Gijs zorgt ervoor dat de tuin er netjes bij blijft liggen. (haha)

liefs Gijs, Daniëlla ,Lynn en pien

Lieve Babette en Thijs.

Heel erg veel plezier en ik ga jullie erg missen in de straat als jullie bij opa en oma zijn.

liefs en dikke knuffel Lynn

• 23 Juni 2013 - 18:36

Gerbert, Desiree, Sophie En Thomas:

Hallo daar!

Ook voor alle andere mensen die dit lezen: ZE ZIJN NU ECHT VERTROKKEN, slik!!!

Vanmiddag nog even goed afscheid genomen. In een stortbui van regen de familie naar het treinstation in Nijverdal gebracht. Tja, toen wel even heftig hoor! 8 weken zonder een groot deel van de familie, pfff....

Vanavond om 22.30 uur vertrekken ze met een mooie grote Boeing 747-400 vanuit Schiphol richting Hong Kong.

We kunnen niet wachten op jullie eerste berichten bij aankomst!

Dikke kus,

Ons.

• 23 Juni 2013 - 22:11

Gerbert, Desiree, Sophie En Thomas:

Niet om 22.30 uur, maar om 21.30 uur zijn ze vertrokken (tikfoutje).

Geweldige site; www.flightradar24.com. Kun je ze per minuut volgen (waar ze vliegen, hoe hard en hoe hoog, etc.). Zowel op een landkaart (welke je kunt inzoomen en overzichtgegevens zoals hieronder:)

• Airline: KLM (KLM Asia livery)
    • Flight: KL889
    • From: Amsterdam, Schiphol (AMS)
    • To: Hong Kong, Hong Kong (HKG)
    • Aircraft: Boeing 747-406 (M) (B744)
    • ETA: 05:44 UTC (in 09:42)
    • Reg: PH-BFD
    • Altitude: 24225 ft (7384 m)
    • V/S: 1408 fpm
    • Speed: 520 kt (963 km/h, 598 mph)
    • Track: 86°
    • Hex: 484003
    • Squawk: 0167
    • Pos: 52.2682 / 6.9314
    • Radar: N-EHLE1

Ze kwamen zojuist over Deventer-Hengelo. Het was het enige vliegtuig op dat moment in het luchtruim van Twente, dus we zijn naar buiten gegaan en hoorden ze overvliegen. Bizar!

Lieve pa, ma en familie Hoogenkamp heel veel succes en plezier de a.s. week in Hong Kong.

XXX Gerbert, Desiree, Sophie en Thomas

• 25 Juni 2013 - 03:31

Oscar, Sandra, Noa En Daan:

lieve Wilco, Manon, Thijs en Babette,

We wensen jullie een hele fijne en goede reis toe. Natuurlijk gaan we jullie verhalen volgen, Noa mist Babs nu al, heeft toen we afscheid hebben genomen vrijdagavond nog een kwartier gehuild, was erg verdrietig. Nu druk bezig met het bijhouden van het boekje van Babs.
    Ga genieten en kom weer heelhuids terug.

Liefs Oscar, Sandra, Noa en Daan.

• 25 Juni 2013 - 06:47

Diane, Nikki En Kirsten:

Lieve Manon, Wilco en kids,

Wij willen jullie een hele fijne vakantie wensen. Zo'n kans krijg je maar een keer in je leven. Geniet ervan.

Groetjes Diane Nikki en Kirsten

• 25 Juni 2013 - 17:46

Hans, Miranda, Noa En Tigo :

Lieve Manon, Wilco , Babette en Thijs,

Zo zit je nog in ons koude kikkerlandje en zo zit je in het warme Hongkong!
    Wij wensen jullie een super mooie reis toe, geniet er met volle teugen van want dit doe je nooit weer!!
    Heel veel reis plezier en kom gezond terug!

Liefs Hans, Miranda, Noa en Tigo

• 28 Juni 2013 - 09:05

Harriëtte En Jan:

Hallo lieve vrienden,
    Geniet van alle grote en kleine dingen, heel veel reisplezier.
    Liefs Harriëtte, Jan en kids