9e dag Auckland NZ - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 9e dag Auckland NZ - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

9e dag Auckland NZ

Blijf op de hoogte en volg familie

02 Juli 2013 | Nieuw Zeeland, Auckland

2 juli
Zo we zijn er. We waren al gewaarschuwd voor strenge douane controle en dat klopt inderdaad. Eerst pas controle toen bagagecheck. Toen nog een bagagecheck. Toen moesten we weer de pas afgeven met papieren wat we kwamen doen en als laatste check werden weer onze bagage gecheckt maar nu met honden. Tja duurt even maar dan heb je ook wat. Even snel een telefoontje naar de autoverhuur bedrijf. Ze haalden ons netjes op en na het regelen van wat papier werk hebben we onze auto en kunnen we naar ons hotel/appartement. Tja makkelijk geschreven maar dat rijden viel erg tegen. Een automaat, weinig slaap, geen weg kennis waar heen te rijden en dan ook nog links rijden. Maar het is ons zonder brokken te maken gelukt. We hadden een mooi appartement midden in de stad Auckland. Nog even de stad in gelopen en s' avonds niet te laat naar bed want dat vliegen met tijdsverschil hakt er behoorlijk in. In Hongkong was het tijdsverschil 6 nu 11 uur later dan in Nld.