12e dag Waitomo caves - Reisverslag uit Waitomo Caves, Nieuw Zeeland van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 12e dag Waitomo caves - Reisverslag uit Waitomo Caves, Nieuw Zeeland van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

12e dag Waitomo caves

Blijf op de hoogte en volg familie

05 Juli 2013 | Nieuw Zeeland, Waitomo Caves

5 juli
Vandaag opgestaan met een heerlijk ontbijtje van onze gastheer en vrouw. We gaan op pad om de glow worms te zien. We doen dit dmv een rondleiding in de grotten en vervolgens in te stappen in een bootje ook ondergronds om te genieten van de glow worms. Hier wordt je stil van, zelfs Thijs, wat mooi. Het is net een sterrenhemel met allemaal kleine lampjes en schitteringen. De auto gepakt om op meerdere plaatsen korte wandelingen te ondernemen in de natuur. Zo zien we een waterval, marokopa falls een natuurlijke schommelende hang brug.
In de middag bezoeken we een nz farm. Hier werden angora konijnen geschoren. Was best zielig om te zien.maar ze verzekerden ons dat het niet pijn deed. De laatste show die we bezochten was die van een schapenscheerderij. Aangezien er weinig toeristen zijn waren we alleen en konden we alles vragen en zien. De kinderen waren erg onder de indruk. Ook liet hij zien hoe je van melk boter maakt op de ouderwetse manier en mochten de kinderen helpen.

• 07 Juli 2013 - 09:15

Fam Valk:

Wauw, wat lijkt ons dit mooi! De waterval, maar ook de gloeiwormen. Bijzonder! Wat maken Thijs en Babette toch veel mee!

Volgens mij ook een prima land om te zijn qua voorzieningen. "de pizzeria", hoe zo ver weg....

XXX

Ons

• 07 Juli 2013 - 20:04

Jannie:

Wat schitterns om alles te zien. Wat is NZ heel anders dan Hong Kong, uiteraard, maar wel bijzonder om dat in zo'n korte tijd te zien.
    Een hele bijzondere ervaring.