11e dag van Auckland naar Waitomo - Reisverslag uit Waitomo Caves, Nieuw Zeeland van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 11e dag van Auckland naar Waitomo - Reisverslag uit Waitomo Caves, Nieuw Zeeland van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

11e dag van Auckland naar Waitomo

Blijf op de hoogte en volg familie

04 Juli 2013 | Nieuw Zeeland, Waitomo Caves

4 juli
We worden wakker en het zonnetje schijnt. Vandaag gaan we naar Waitomo. Deze plaats staat bekend om zijn glowworms. Onderweg stoppen we in Otoruhanga. Hier bezoeken we een kiwi reservaat. De kiwi is een loopvogel die alleen voorkomt in NZ. Helaas kun je deze vogel alleen in het donker zien, natuurlijke omgeving. Wij hadden het geluk om in het donker deze dieren te zien worden gevoerd. In het park waren ook nog andere inheemse vogels en andere dieren. Heerlijk zo'n park bezoeken met een zonnetje erbij. Na de middag vervolgden we onze weg naar Waitomo. Ons adres is makkelijk te vinden. De mensen waren er niet maar zoals dat hier gaat, gastvrij, stonden de deuren open en konden we ons alvast installeren. En na dit te hebben gedaan hebben we de middag afgesloten met een bakje koffie op het terras. s'avonds uit eten geweest bij de pizzeria en ook nog een avondwandeling gemaakt, in het donker met zaklampen in het bos, op zoek naar de glow wormen. En we hebben ze gevonden na een best wel spannende wandeling. Tja we liepen iets wat verkeerd en waren zo een klein uurtje verder. Maar dat mocht de pret niet drukken.

• 07 Juli 2013 - 09:03

Evelien Wildeboer:

Hello!
    Wat is het ontzettend leuk jullie belevenissen te volgen! Wat een reis, wat een avontuur! Ik blijf jullie volgen en wens jullie veel plezier vanuit een heerlijk zonnig Nederland.
    Groetjes Evelien Wildeboer

• 07 Juli 2013 - 09:53

Dam Lucassen :

Lieve mensen,

Blijf me verheugen op jullie verhalen. Top!
    Wat mooi daar... Ooh wat een mooie omgeving, Wilco helemaal in de relax modus, zalig
    Vandaag familiedag van de Otjes zonder jullie

• 07 Juli 2013 - 10:11

Yoshi En Marielou:

Hallo allemaal,
    Wat hebben jullie het mooi en wij genieten van alle mooie verhalen en foto's,
    Yoshi was blij dat er ook een foto van Johan bij was.
    Nog een goede reis samen.
    Yoshi en marielou