28e dag Dunedin naar Queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 28e dag Dunedin naar Queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

28e dag Dunedin naar Queenstown

Blijf op de hoogte en volg familie

21 Juli 2013 | Nieuw Zeeland, Queenstown

21 juli
We laten Dunedin vandaag achter ons en vertrekken naar de stad van de actie. Hier kun je echt van alles doen. Van parasailing, bungy jumping tot jetboot varen. Tja we willen wel wat gaan doen maar het moet voor iedereen te doen zijn. We komen aan in een ontzettend leuk stadje, zo te zien, Quieenstown. We checken in, een top 10 holidaypark weer. En wandelen wat door het plaatsje. We zien van alles om ons heen gebeuren. Ze komen uit de lucht, langs ons heen etc. Nu willen wij ook wat gaan doen. We besluiten om morgen een jetboot ervaring te gaan doen. De boot heeft 750 pk en gaat over het meer, de rivier en maakt 360c spinnings. We zullen het morgen gaan mee maken!