29e dag Queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 29e dag Queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

29e dag Queenstown

Blijf op de hoogte en volg familie

22 Juli 2013 | Nieuw Zeeland, Queenstown

22 juli
De dag van de actie. De kinderen hebben zenuwen. Ik vind het trouwens ook wel erg spannend. We komen aan bij de thunderjet en krijgen lange regenjassen aan, met een reddingsvest eroverheen. We waren gelukkig al goed voorbereid en hadden al winterkleding aan, incl handschoenen. Er komt knalharde muziek uit de boot en we hebben er zin in. De boot gaat al snel hard van start en voor we het weten zitten we in een 360c spinning en zijn we kletsnat. Wauwh wat gaaf. De kinderen jubelen het uit. De boot vaart wel 96km per uur. Soms stopt de boot, en word er wat over de omgeving vertelt maar dit gaat niet zonder een 360c spinning. De tocht vaart kort langs struiken en zijkanten en gaat zo hard. Wat gaaf. Zo hard hebben wij nog nooit in een boot gezeten. Wat duizelig maar met een super gevoel, adrealine, komen we aan wal. Dit kan in ons rijtje van dit vergeten we nooit weer. In de middag lopen we nog wat na in het plaatsje en genieten we van alle activiteiten die er tedoen zijn, er is zo veel te kijken.
We moeten nog 2 dozen op sturen, met onze winterkleding, en souveniers. Deze hebben we over een paar dagen niet meer nodig op de cookeilanden. Maar helaas verloopt dit niet zo als wij verwacht hadden. De verzendprijzen zijn hier aan de hoge kant, zacht uitgedrukt. Dus we besluiten 1 doos terug te sturen, wat kleding weg te gooien en de rest in onze tassen te proppen. Dat lukt gelukkig.