38e dag Cookeilanden - Reisverslag uit Rarotonga, Cook Eilanden van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 38e dag Cookeilanden - Reisverslag uit Rarotonga, Cook Eilanden van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

38e dag Cookeilanden

Blijf op de hoogte en volg familie

30 Juli 2013 | Cook Eilanden, Rarotonga

30 juli
Vandaag gaan we relaxen aan het strand. Bij ons is een ontzettend mooie lagune op 2 minuten afstand maar er staat een sterke stroming. We horen dat er iets verder op een mooi strand is. En besluiten daar heen te gaan. Jaja met de scooters. Inderdaad niet te veel gezegd een mooi strand met zo helder water dat je de vissen kunt zien. Groot, wel 25 cm, en dat aan de kust. Ze zijn ook niet bang en ze bijten als ze denken dat ze voer krijgen. Dat merkt Wilco. Maar wat is het er mooi. Aan het eind van de middag tuffen we nog effe verder en bekijken het aanbod van excursies. Maar we vermaken ons zelf dus we besluiten niets te gaan doen behalve genieten.