39e dag Cookeilanden - Reisverslag uit Rarotonga, Cook Eilanden van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 39e dag Cookeilanden - Reisverslag uit Rarotonga, Cook Eilanden van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

39e dag Cookeilanden

Blijf op de hoogte en volg familie

31 Juli 2013 | Cook Eilanden, Rarotonga

31 juli
Vanmorgen was er iets bewolking. Helaas. Wilco en de kids besluiten de lagune bij ons over te steken en te kijken wat er op het eiland te zien is. Behalve mooie plaatjes om te schieten niets, rust. Na de middag klaart het op en besluiten we weer te zwemmen. We hebben op tripadvisor gelezen dat waar wij zwemmen er een tentje is, er is niet veel, waar je heerlijke smoothie kunt krijgen en kunt eten. Dat lijkt ons wel wat. Dat gaat het vandaag worden Al met al toch nog een heerlijke afsluiting met af en toe bewolking. Opa besluit morgen op excursie te gaan. Een vis excursie op jacht naar de grote vissen. Hij moet er al om 6.15 zijn. Wij zijn benieuwd. Dit is een droom van hem, om de " grote jongens" te mogen vangen. We zullen zien.

  • 05 Augustus 2013 - 09:26

    Evelien:

    Net terug van drie weken Italië met het motto 'weinig tot niet internetten' nu jullie reisverslag ook weer opgepakt! Super wat maken jullie een mooie reis! Ik geniet weer verder van jullie verslagen!
    Groeten uit Aadorp, Evelien Wildeboer

  • 05 Augustus 2013 - 11:03

    De Bakkerij:

    Hallo Johan,

    Het heeft even geduurd voordat we wat van ons lieten horen.
    Het is in de vakantie altijd anders als normaal.
    Maar we hebben met de groep jullie geweldige ervaringen gelezen.
    Wat maken jullie wat mee zeg, echt ongelovelijk zeg.......

    Jan" Johan mijn grote vriend, ik heb jou gemist.
    Je moet gauw weer komen, Monique heeft jou ook gemist hihi.
    Dat was het en zo is duidelijk voor mij.
    Ik ben goed te pas en heb geen boze bui gehad, nu nog een paar daagjes werken en dan ben ik een
    een week vrij haha."

    Henrie" Ik mis je.
    groetjes terug
    meer weet ik niet"

    Bea "Johan wij missen je.
    En kom gauw weer terug.
    En neem de foto's mee"

    Ik heb straks zelf ook vakantie dus waarschijnlijk zal ik je na mijn vakantie wel zien.
    Ik ben ontzettend benieuw naar al jullie verhalen.
    Geniet nog lekker en dan hopenn wij jou gauw weer te zien.

    Groetjes van ons van de Bakkerij

  • 05 Augustus 2013 - 11:25

    Van Munstertjes:

    Hallo Allemaal,

    wat een heerlijke afsluiting van de vakantie zeg, jaloers......!!!!
    Geniet er maar lekker van, voordat je het weet ben je weer thuis,
    met héél véél ervaring rijker.

    Tot gauw
    Alwin, Audrey, Lynn en Jordy

  • 05 Augustus 2013 - 13:00

    Ruud Eggens:

    Pas maar op ik heb gehoord dat er hele grote kikkers zwemmen johan
    Veel plezier nog met zijn allen daar aan de andere kant van de wereld
    Groetjes van ons allen

  • 05 Augustus 2013 - 22:13

    Harrie & Deja:

    We hebben jullie verslagen de laatste week gemist en vroegen ons af of jullie hier wel Internet hebben??
    Wel dus :) Prachtige foto's met leuke verslagen: "Een superreis", we genieten met jullie mee :)
    Veel plezier verder!

  • 05 Augustus 2013 - 22:16

    Esther:

    wederom is het geweldig om te lezen hoe het jullie vergaat, supermooie fotos erbij maakt het verhaal compleet, zo te zien genieten jullie volop, erg mooi om jullie te volgen

  • 06 Augustus 2013 - 13:27

    Ina Johan Hoogers:

    Hallo luitjes geweldigge foto's mooi om te zien geniet er zoveel mogelijk van dat gunnen we jullie van harte.

    Hier alles verder oke lieve groeten johan en ina hoogers.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

familie

Wij zijn een aktief gezin die van sporten en reizen houden. Wie zijn wij, nou papa Wilco, mama Manon en Babette en Thijs

Actief sinds 25 April 2013
Verslag gelezen: 710
Totaal aantal bezoekers 67923

Voorgaande reizen:

22 Juli 2017 - 11 Augustus 2017

Thailand

16 Juli 2016 - 20 Augustus 2016

Ijsland en Amerika 2016

23 Juni 2013 - 16 Augustus 2013

Wereld reis 2013

Landen bezocht: