40e dag ookeilanden - Reisverslag uit Rarotonga, Cook Eilanden van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 40e dag ookeilanden - Reisverslag uit Rarotonga, Cook Eilanden van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

40e dag ookeilanden

Blijf op de hoogte en volg familie

01 Augustus 2013 | Cook Eilanden, Rarotonga

1 augustus
Het waait extreem en er is geen zon te zien en opa is vanmorgen al vroeg weg gegaan voor een dag vissen op een boot. Met kapitein Moko. Wij doen het heerlijk rustig aan en gaan om 11.30 kijken wat opa zijn vangst is. Daar aangekomen horen we dat er hele hoge golven zijn en alleen opa het wel zag zitten om mee te gaan. Ze zijn ergens anders gaan uitvaren omdat er hier te hoge golven zijn.. we besluiten daar heen te gaan en we krijgen zelfs te maken met een grote regenbui. En helaas opa was alweer onderweg in de auto naar ons. De buit was helaas niets. Hij heeft er een aan gehad maar ging er weer af. Wat een hele beleving moet zijn geweest volgens opa. We gaan naar ons huis en krijgen hele verhalen te horen. Moet erg bijzonder zijn geweest volgens opa. Aan het eind van de dag klaart het op en aan we kijken bij kapitein Moko. Hij heeft nog wel een bamboestok met een draad en een roestige haak en afval vis en Thijs mag ook gaan vissen. En je raad het nooit. Hij vangt mij toch een grote vis. De kopfervis, 65 cm, en gevaarlijk,allemaal stekels. Iedereen klapt en hij krijgt felicitaties. Tja beginners geluk. We eten verse vis bij kapitein Moko na een mooie dag en besluiten morgen weer te komen.