43e dag LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 43e dag LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

43e dag LA

Blijf op de hoogte en volg familie

04 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

4 augustus
Zo nu een bericht vanuit Amerika. Wat een stad wat een stad. We hadden wel enige verwachtingen maar die kloppen ook echt allemaal. We vlogen over LA en wisten niet waar we moesten kijken. Ook de wc's de mensen alles gaat in veel en groot. Helaas ook de wachtrij bij de douane. We moesten onze vingers laten scannen, irisscan etc. Tja dat duurde even. Toen onze auto ophalen. Dat gaat ook niet effe kwamen we achter. Grote rijen en lang wachten en dan heb je ook wat. Onze bestelde huurauto zou een grote minivan zijn met navigatie. Maar deze was er niet. Of het een probleem was of we een losse navigatie mee zouden krijgen. Nee hoor als we maar weg kunnen. Tja 1 probleem de navigatie was er ook niet. Maar geluk we kregen een upgrade. Nog niet beseffend wat voor upgrade halen Wilco en pa de auto op. Ma en ik hebben wel 2 keer gekeken of het wel klopte. Een GMC, alles erop en aan. 6 meter lang, heel hoog, 2 meter breed, lederbekleding, 7 personen met bagaruimte waar je u tegen zegt. Oja in de achteruitkijkspiegel zit een camera die aangeeft hoe je achterbeeld is. Wauwh wauwh, ook namens de mannen. Wilco is totaal geen autofreak maar het was net een heel blij kind met heel veel snoep.
En ons hotel was ook helemaal top. De life of Amerika was wel wat voor ons. Hier kunnen we ook wel aan wennen. Niet te laat naar bed, ivm een drukke dag morgen de studio's en natuurlijk weer het tijdsverschil. Nu nog maar 9 uur met Nld.

• 08 Augustus 2013 - 09:26

Janet Van Der Voort:

Hey Ottie,

Geweldig allemaal. Wat een groot verschil moet dit zijn met de Cook eilanden! Van het ene uiterste naar het andere. Heel veel plezier nog in The States, enjoy!

• 08 Augustus 2013 - 10:38

Marja Bolier:

Hee familie,
    Wat een leuke berichten en wat doen jullie veel ervaring op.voor de kinderen iets
    Om altijd te koesteren. Leuk om jullie zo te volgen.
    Geniet er nog even van.

Liefs, Marja