53e dag LA here we come - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 53e dag LA here we come - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

53e dag LA here we come

Blijf op de hoogte en volg familie

14 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

14 augustus
Het laatste stuk naar LA van waar we het vliegtuig naar huis nemen. We moeten nog een lange rit afleggen. De rit gaat door de Mojave desert. Wat groots en warm is. Net voor LA doemt er in de middel of nowwhere een shopping mall van merkkleding op. Batavia stad is er klein bij. Natuurlijk kunnen we het niet laten om effe te shoppen. Immers dit is helemaal Wilco's ding. Merkkleding. En 2 uur later met de handen vol tassen rijden we LA binnen. We hebben trouwens wel een probleem. Hoe krijgen we alles mee. Weggooien proppen.?
We overnachten in het Hilton. We kijken onze ogen uit. Ze hebben hier mensen voor alles aan het werk. De plek aanwijzen, auto parkeren, bagage uitladen,. Bagage naar hotelkamer brengen, deur open houden etc. Helaas betaal je hier allemaal voor. Gelukkig 1 nacht. We zijn toch meer van het motto: Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.
S'Avonds de spullen ingepakt, nou ja ingepropt. En onder een genot van een drankje de reis geevaleerd. Waren we zo mee klaar, in 1 woord fantastisch.