21 juli vertrek Ijsland, Usa here we come - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 21 juli vertrek Ijsland, Usa here we come - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

21 juli vertrek Ijsland, Usa here we come

Blijf op de hoogte en volg familie

21 Juli 2016 | Verenigde Staten, Denver

Vandaag verlaten we IJsland alweer. We lopen even een klein stukje naar ons opstapplaats Helga's guesthouse waar de flybus ons ophaalt en naar het vliegveld brengt. Reykjavik heeft een niet al te groot vliegveld en inchecken verloopt dan ook soepeltjes. Helaas blijkt ons vliegtuig naar Denver, USA, ruim een uur vertraging te hebben. Gelukkig weten we ons te vermaken met het opmaken van de laatste IJslandse kronen. Door het tijdsverschil, vliegen we een aantal uren terug in de tijd. Zo vertrekken we uit IJsland lokale tijd 18.00 uur en komen we in Amerika lokale tijd 20.00 uur aan. Ondertussen is het in NL middenin de nacht. Ons bioklokje is dan ook aardig in de war. De temperatuur is ook effe wat anders. 30 graden nog in de avond, heerlijk hoor. We worden met een busje vanuit airport Denver richting het verhuurbedrijf van onze auto's gebracht. Daar krijgen we 2 stoere Amerikaanse auto's tot onze beschikking. Ons Amerikaanse avontuur kan beginnen! De eerste overnachtingsplek bereiken we na een half uurtje rijden. Wat zijn we toe aan bed.

• 28 Juli 2016 - 20:37

Elroy Rudde:

Wij mannen zijn natuurlijk wel benieuwd welke stoere Amerikaanse auto's jullie hadden (hebben). Veel plezier daar en geniet met volle teugen.