29 juli Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 29 juli Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

29 juli Bryce Canyon

Blijf op de hoogte en volg familie

29 Juli 2016 | Verenigde Staten, Bryce Canyon

We gaan vroeg op pad omdat het een groot stuk rijden is naar Bryce Canyon. Om de stad Salt Lake City uit te komen kost het ons nog wel een tijdje rijden. Salt Lake is niet zo groot maar heeft veel voorsteden. Na een uurtje rijden wordt het weer rustig en lijkt het of we alleen op de wereld zijn, nou ja alleen in Amerika.
Na 5 uur rijden komen we aan in Bryce Canyon.

Bryce Canyon is een Nationaal Park gelegen in het zuidwesten van de Amerikaanse staat Utah. Bryce Canyon is beroemd om zijn unieke geologische rotsformaties. De zon zorgt voor schakeringen van de kleuren van de rotsen. De kleuren varieren van roze naar oranje.

We slapen in het Best Western Grand plus hotel. Hier zijn we 3 jaar geleden ook geweest en is ons goed bevallen. Wederom doet het goed aan dus dat zal wel goed komen. We zijn onderweg een aantal bedrijven tegen gekomen die atv en buggy's verhuren, dat lijkt ons ook wel wat en we reserveren voor morgenochtend.