1 augustus Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 1 augustus Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

1 augustus Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg familie

01 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Las Vegas

Circus Circus is een casino en hotel dat als thema het circus heeft. Circus Circus bevindt zich op The Strip in Las Vegas, Nevada. Het heeft 3.774 hotelkamers en 9.392 m² vloeroppervlak.

Top drukte dus in het hotel. We besluiten eerst te gaan zwemmen en dan The Strip op te gaan. Voor 8 dollar kun je met de bus The Strip langs met allerlei opstapplaatsen voor 24 uur. We kijken onze ogen uit. We gaan naar M&M's factory. 4 verdiepingen met alles wat M&M's te bieden heeft inclusief een 4D film.
We vinden ook nog een heerlijke popcornzaak. Popcorn met caramel en noten, heerlijk. Garret's popcorn.
We besluiten om weer terug te gaan naar het hotel en vanavond weer te komen.
S'Avonds weten we niet wat we zien, net als 3 jaar geleden, zijn we diep onder de indruk. Zoveel lichtjes en mensen. We laten ons aan het einde van The Strip afzetten en lopen terug langs alle hotels, we bekijken de waterfontein show bij Bellagio, The Mirage, Venetian etc. Geweldig dit maar ook genoeg.
Morgen trekken we verder en dat is prima, Las Vegas been there, seen it, done it