3 augustus 3D art in Paradise - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 3 augustus 3D art in Paradise - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

3 augustus 3D art in Paradise

Blijf op de hoogte en volg familie

03 Augustus 2017 | Thailand, Chiang Mai

Vandaag hebben we eigenlijk niets, maar niets doen is niet iets voor ons. Nou ja een ochtend aan het zwembad is niet verkeerd maar dan begint het weer te kriebelen om toch wat te gaan doen. En wat is er handiger om Tripadvisor te gebruiken om te kijken wat je zoal kunt gaan doen. Er is veel maar we besluiten te gaan voor 3D Art Gallery of ook wel genoemd Art in Paradise. We weten niet wat ons te wachten staat maar we kijken onze ogen uit. Wat een groot en mooi gebouw en wat ontzettend leuk om te doen. We aarzelen eerst nog een beetje maar al gauw komen we los. Wat ontzettend leuk. We hebben echt de meeste lol met elkaar. Je kunt van alles bedenken en er staan ook tips soms hoe je de 3D kunt ingaan vullen. We maken veel fotos’en na afloop concluderen we dat dit toch wel heel vet cool is, zoals Thijs het noemde. S ’Avonds gaan we nog even naar de nachtmarkt om nog wat souvenirs te halen, ook dat is een leuke hobby. Vooral voor Babette en mij.

• 31 Augustus 2017 - 10:04

Fam Rudde:

Kan me voorstellen dat jullie hier erg veel plezier hebben gehad. Ziet er echt heel cool uit.