6 augustus Bangkok - Chaam - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 6 augustus Bangkok - Chaam - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

6 augustus Bangkok - Chaam

Blijf op de hoogte en volg familie

06 Augustus 2017 | Thailand, Cha-am

Het is vroeg als we aankomen in Bangkok op het treinstation. De afgelopen nacht was een prima nacht en met een nachttrein reizen is zeer zeker een aanrader wat ons betreft. We moeten nu 2 uur wachten voor we de trein verder kunnen pakken om af te reizen naar het zuiden onder Bangkok, badplaats Chaam. De trein die ons hierheen zal brengen is helaas zonder airco en zal 4 uur duren. We stappen in en het is werkelijk een vieze trein. Er ligt een dronken zwever op een bank naast ons en ook een meisje van een jaar of 12 kijkt verward en slonzig van zich af. Ze heeft geen kaartje en bedeld om geld. Bij ons was al lang Amber alert ingesteld. Het is echt heel warm en deze treinreis valt ons zwaar maar het is niet anders. Aangekomen in Chaam nemen we een taxi naar ons resort. Regent Chalet Regent Beach Resort Chaam. Ons resort blijkt heel luxe te zijn en we kijken onze ogen uit. Wauw. We krijgen een heerlijk appartement met 2 slaapkamers en 2 badkamers kijkend op het zwembad en schuin op de zee. Hier kunnen we ons wel vermaken. We trekken gauw onze zwemspullen aan en we zijn er vandaag niet meer weg te slaan. Het valt ons wel op dat het extreem rustig is. Maar voor nu zijn we vooral bezig met het zwembad en elkaar. Heerlijk genieten.