10 en 11 augustus Home sweet home - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 10 en 11 augustus Home sweet home - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

10 en 11 augustus Home sweet home

Blijf op de hoogte en volg familie

10 Augustus 2017 | Thailand, Bangkok

Onze reis zit er bijna weer op. Vandaag moeten we eerst weer de lange treinreis terug naar Bangkok (4,5 uur) en vervolgens moeten we wachten op het vliegtuig. We besluiten dan ook een hotel te boeken dichtbij het vliegveld. Zodat we kunnen zwemmen en douchen. Laten we wel wezen 14 euro per kamer. Daar kunnen we ons toch heerlijk 4 uur vermaken en heerlijk douchen. (Hotel Krissanee airprt). De trein reis verloopt spoedig, het is alleen erg warm. En het is leuk om te zien hoe de kleine kinderen in de trein op ons reageren. Veel toeristen gaan niet met deze trein is ons verteld. We zijn wel een bezienswaardigheid. Eenmaal aangekomen in Bangkok nemen we een taxi naar het hotel. Maar de koning is in het land, Bangkok, en het verkeer ligt plat. Er is geen doorkomen aan. We doen er dan ook 2 uur over om bij ons hotel 20 km verderop te komen. Maar we zijn er. We eten wat, de kids zwemmen en we nemen een heerlijk douche om zo s ‘avonds om 22.00 richting het vliegveld te vertrekken. Nederland here we come. Het inchecken gaat snel en ook de vlucht verloopt prima. Om 11.20 Nederlandse tijd zijn we weer in Nederland geland. Waar we onze tassen snel krijgen en we zo ook snel de trein weer richting Nijverdal kunnen nemen. Vanaf het treinstation in Nijverdal een klein stukje lopen met onze bagage en dan zijn we weer thuis. Home sweet home. Na een geweldige, bijzondere vakantie waar we heeeeeel veel hebben gedaan en gezien maar ook veel ontspanning hebben gehad.

Fam Rudde:

vooral die foto met die koeien die gewoon het spoor overstappen. Wat een cultuurverschil maak je dan mee binnen 24 uur. Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn gekomen en jullie reis zo te mogen ervaren was erg leuk en zeker iets om in ons achterhoofd te houden.