Klussen voor vertrek - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu Klussen voor vertrek - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

Klussen voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg familie

05 Mei 2013 | Nederland, Nijverdal

Het aftellen is echt begonnen. Net als alle klussen die we echt af willen hebben voor we gaan. Daarom deze dagen druk in de tuin bezig geweest. Zodat als we weggaan alles netjes achter laten en hopen dat het voor de buren bij te houden is. En zo niet wacht ons een mooie tuinklus bij thuiskomst. Dat nemen we voor lief

• 10 Mei 2013 - 11:11

Michel Gebbinck:

Heel veel plezier! Met zo'n voorbereiding wordt het vast fantastisch.

Groeten,
    Valentijn en Michel
    en Pascale, Eva en Sara

• 16 Mei 2013 - 23:07

Inge Wijnen:

Succes met de voorbereidingen en bij deze alvast heel veel plezier. Goed op jullie zelf passen, lekker genieten samen en heelhuids thuis komen. X

• 26 Mei 2013 - 15:49

Fam Valk:

We zijn benieuwd naar alle mooie verhalen en foto's!
    Nog 3 weken en dan zullen we jullie te lang moeten missen Gnaaa...

liefs de valkjes

• 19 Juni 2013 - 22:03

JOHAN EN INA HOOGERS:

HEEL VEEL LOL EN PLEZIER EN GENIET ER VAN WE BLIJVEN JULLIE VOLGEN LIEVE GR JOHAN EN INA.

• 27 Juni 2013 - 21:59

Dennis:

hier de buurman,ik hou helemaal niks bij.