vlucht hongkong - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu vlucht hongkong - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

vlucht hongkong

Door: manon

Blijf op de hoogte en volg familie

23 Juni 2013 | Hong Kong, Hongkong

Eerst kregen we te horen dat we op zondag pas zouden vertrekken. Dit was niet de bedoeling maar we zouden dan een rechtstreekse vlucht naar Hongkong krijgen en dit was toch wel erg fijn. Dus zondag 23 juni zou het dan gaan gebeuren.

23 juni
Na een gezellig maar emotioneel afscheid met de Valkies werden we naar een regenachtig ns station in Nijverdal gebracht. Om vervolgens met de trein naar Schiphol te gaan. Onze Thijs herkenden we niet weer. Hij was erg uitgelaten, aanhankelijk en wilde alles weten. Na lang wachten, volgens de kinderen, en een makkelijke controle, met weinig kilo's bagage gemiddeld 11 kilo ipv 23 wat ook nog mocht, konden we het vliegtuig in. De vlucht verliep erg goed. We werden goed verzorgd, Wilco een andere plek met meer beenruimte, stewards die veel aandacht voor onze kids hadden. Van ijs tot aan snoep tot zelfs een kijkje mogen nemen in het ruim. Waar schildpadden lagen opgeslagen.

Aankomst HONGKONG
Het eerste wat ons opviel was toch wel de enorme hitte, niet zo zeer de zon maar de hoge luchtvochtigheid, het klammige. Daar moesten we aan wennen. De bagage was er snel en nadat we onze hostes hadden gebeld hebben we een taxi genomen naar het appartement. Hier stond ze al klaar om ons naar haar paleisje te brengen. Nou ja paleisje de huizen zijn hier zeker anders dan bij ons. Daar waren we het al snel over eens. Maar goed er waren genoeg slaapplaatsen, stoelen een douche en wc. Hier kunnen wij ons best 1 week gaan redden. S' Avonds nog even een hapje buiten de deur gaan eten, echt Hongkongnees, en toen snel naar bed.

• 25 Juni 2013 - 18:36

Answijnberg:

Fijn dat jullie een goed vlucht hebben gehad, nu tijd om te genieten met een grote G.

• 25 Juni 2013 - 18:40

Marjan:

Hallo familie

Wat fijn om wat van jullie te horen!
    We zijn blij dat de reis zo voorspoedig is verlopen.
    We wensen jullie veel plezier in Hong Kong en hopen gauw weer wat van jullie te lezen, maar ook te zien!
    Dikke knuffel voor Babette en Thijs
    Breng onze groeten over aan Johan en Sylvia.

Doei!!!!!
    Familie Hoogenkamp, Bouwmeesterstraat

• 25 Juni 2013 - 18:42

Ellen:

Goed om te lezen dat ad reis naar wens is verlopen. Ga nu lekker genieten.
    Gr. Robert, Ellen en kids

• 25 Juni 2013 - 18:43

Anouk Slee:

Een goed begin is t halve werk. Heel veel plezier.

• 25 Juni 2013 - 18:44

Inge Wijnen:

Hey vakantiegangers, een goed begin van jullie lange reis zo te lezen. Fijn voor jullie. Geniet lekker van jullie week in Hongkong samen. Ben erg benieuwd naar jullie volgende reisverslag. Doet henig an. Groetjes van de Wijntjes.

• 25 Juni 2013 - 18:48

Jan En Emilia:

Wat fijn om te horen dat de reis goed is verlopen. leuk om te lezen dat de kinderen in het vliegtuig overal mochten kijken en lekker verwend werden met ijs. Geniet met z' n allen van jullie eerste week in Hongkong. groetjes van ons.

• 25 Juni 2013 - 18:50

Bettine En Annemyn:

Wat fijn om te horen dat jullie veilig in Hongkong zijn aangekomen.
    We hopen dat jullie een leuke tijd hebben daar en veel mooie dingen mogen gaan zien.
    Geniet er van!

Dikke kus voor jullie allemaal,
    Bettine en Annemyn

• 25 Juni 2013 - 18:58

Evelien Wildeboer:

Wat leuk om dit te lezen en ik ga jullie reisverslag zeker volgen! Heel veel plezier met z'n allen op deze vast onvergetelijke trip!
    Groetjes Evelien en de andere Wildeboertjes

• 25 Juni 2013 - 19:17

Gisela:

Hoi! Fijn dat t allemaal meeviel!leuk om zo even mee te lezen,ga ik zeker vaker doen,er is vast veel te beleven dus veel te vertellen! Veel plezier en groetjes!

• 25 Juni 2013 - 19:26

Dennis/Wendy/Joy & Tess:

Dag Hoogenkampies!

goed te horen dat jullie goed van start zijn gegaan! Heel veel plezier in HongKong en geniet ervan!
    Tot horens

• 25 Juni 2013 - 19:27

Patries :

Hey toppers.

Goed te lezen dat jullie inclusief kinderen, ouders en bagage goed over zijn in Hong Kong city. Tijd om even een weekje aan Azië te snuffelen. Heerlijk. En niet vergeten heel veel foto's te maken:-)

Jullie andere huisgenoten zijn erg gecharmeerd van Buddha. En hij uiteraard van hun! Leuk om te zien.

Relax, travel, enjoy, love and get your experience for life!

Dikke kus van ons

• 25 Juni 2013 - 19:44

Renate:

Hoi.
    Eindelijk,het is zover met jullie geweldige reis.We vinden het erg gaaf en stoer dat jullie zoiets gaan onder
    nemen.Heeeeeeel veel plezier samen en geniet er van.
    Groetjes Fam.Dinkelman uit Borculo

• 25 Juni 2013 - 19:58

Danielle Pultrum:

Wat leuk om dit te lezen, ik ga jullie reisverslag zeker volgen. Veel plezier.

• 25 Juni 2013 - 20:27

Lucassentjes:

Yes! ...eindelijk na zo lang voorbereiden is het dan zover, jullie reis is begonnen!!
    Geweldig na 1 vlucht totaal andere wereld. Leuk al een verslag te lezen.
    Lekker klam zijn daar, alles beter dan die gezellige regen hier, of nie dan.
    Carpe diem en enjoy!
    Dikke knuffel

• 25 Juni 2013 - 20:42

Sonja:

Fijn dat de reis goed verliep. Vonden de kids de reis niet lang of viel het mee. Ze zijn natuurlijk goed voorbereid. Doe mijn zus en zwagertje een dikke knuffel. Veel plezier.

• 25 Juni 2013 - 20:43

Sonja:

De hoogenkampies ook een dikke knuffel

• 25 Juni 2013 - 20:47

Marga En Wim Braakhuisjes :

Fijn om jullie zo te volgen geniet van de mooie reis veel liefs de braakhuisjes

• 25 Juni 2013 - 21:17

Esther:

hy hogenkampjes

wat fijn dat jullie een goede start hebben van jullie byzondere reis. ik ga jullie zekers volgen.
    geniet ervan

Groet Henk en Gera

• 25 Juni 2013 - 21:54

Jan En Sinie:

Hallo hogenkampjes en otjes
    Fijn dat jullie goed zijn aan gekomen
    geniet er van
    groetjes jan en sinie

• 25 Juni 2013 - 22:11

Cathelijne:

Hey! Wat leuk om te lezen! Heeel veel plezier, dit wordt de reis van je leven!!! Xxx

• 25 Juni 2013 - 22:22

Van Munstertjes:

Wat fijn om zo snel iets van jullie te horen...geniet ervan!
    Groetjes aan iedereen,

Alwin. Audrey, Lynn en Jordy

• 25 Juni 2013 - 22:35

Harrie&Deja:

Hey......fijn om te horen dat de reis naar Hong Kong goed verlopen is. Heel veel plezier en genieten maar :)
    Groetjes aan iedereen,
    H&D

• 26 Juni 2013 - 12:58

Tonnie En Lucia:

Fijn dat de reis goed is verlopen. Heel veel plezier samen en geniet ervan.
    Groetjes Tonnie en Lucia

• 26 Juni 2013 - 16:04

Angelique:

Hi, Nu al weer met dieren in de weer?
    Fijne tijd in Hongkong. Wij werken wel door.
    Vandaag je mentorlln gebeld PZ ook geslaagd. Uit haar dak. M en E helaas niet.
    SO; EK; JS van UV ook geslaagd.
    We maken er morgen mooie foto's van.

groet Angelique

• 26 Juni 2013 - 16:11

Angelique :

Vergat nog de totale uitslag te geven. (Heb je ook hard aangewerkt met je meiden) :

Basis: 97,2 % geslaagd
    LWT 92,3 %
    Kader: 97,2%
    TGL : 100%

totaal: 97,3% Morgen gebak bij de koffie!

• 26 Juni 2013 - 21:55

Jannie:

Wat fijn dat alles tot nu toe zo goed gaat! Heel veel plezier samen! We volgen jullie en zijn best jaloers ;-) Enjoy!!!

• 26 Juni 2013 - 22:40

De Overbuurtjes:

super dat de reis goed is gegaan. Ontzettend veel plezier samen en hoeden jullie site goed in de gaten.

liefs van ons en een harde blaf van senna. Haha

Tags: vlucht