15e dag Rotorua naar Whakatane - Reisverslag uit Whakatane, Nieuw Zeeland van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 15e dag Rotorua naar Whakatane - Reisverslag uit Whakatane, Nieuw Zeeland van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

15e dag Rotorua naar Whakatane

Blijf op de hoogte en volg familie

08 Juli 2013 | Nieuw Zeeland, Whakatane

8 juli
De route voer langs meerdere meren en wederom het weer was goed. Wel koud maar met een zonnetje. En dat doet goed. Dit keer gingen we naar een B&B. En tja dat is even wat anders. We werden gastvrij ontvangen maar hadden kamers in de woning van de mensen en we moesten dus alles met de eigenaren delen. De kamers waren super de luxe en het ontbijt bleek later even nog beter. Het is een farmstay dus we kregen van de man des huizes een rondleiding. Hij vertelde over zijn koeien, paarden, olijven en zijn blauwe bessen. En zijn verzameling tractoren. We moesten even het een en ander aftasten. Het voelt even raar om bij mensen in hun huis te zijn maar gastvrij waren ze zeker. S' middags even naar het strand geweest, ohope beach, en in het plaatsje rondgekeken. Morgen staat een van onze bijzondere excursies op het programma. als het weer het toe laat. White Island, met een werkende vulkaan.

• 11 Juli 2013 - 08:49

Lonneke:

Hi hi, heb tot nu toe nog niet gereageerd, maar lees al jullie avonturen. Wat klinkt het goed, super. Een ervaring voor het leven! Geniet er vooral flink van, ik blijf een trouwe lezer vanaf deze kant de wereld.

Liefs van ons

• 11 Juli 2013 - 09:13

Marjan:

Halo familie
    Wat fijn dat we weer wat van jullie lezen!
    Wat een mooie foto's hebben we gezien van de ruige natuur en wat hebben jullie geluk dat het weer zo goed is!
    Geniet er goed van!
    Groeten vanaf de Bouwmeesterstraat aan Babette en Thijs en natuurlijk ook aan de rest