27e dag Dunedin, Wildlife - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 27e dag Dunedin, Wildlife - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

27e dag Dunedin, Wildlife

Blijf op de hoogte en volg familie

20 Juli 2013 | Nieuw Zeeland, Dunedin

20 juli
Zo vandaag een excursie naar de wildlife, van otago peninsula. We hebben gekozen om met Natureswonders te gaan, en dit blijkt zeker geen verkeerde keus te zijn. We moeten eerst van Dunedin, zelf, 45 minuten rijden naar het wildlife gebied en worden dan in een 8 wheeldrive met excursieleide/driver mee genomen het gebied in. Wat een uitzichten hier, zo mooi. En het wagentje rijdt dwars door de modder en plassen. Gelukkig hebben we regenjassen van hun aangekregen. Af en toe wordt er gestopt. Maar het hoogtepunt van de excursie is toch wel de stop bij de zeehonden. Ze kruipen nog net niet tegen je aan maar wat gaaf en zo dichtbij. Ook stoppen we bij de pinguins. De meeste zijn de zee in maar gelukkig zijn er nog wat aan land. Ze zitten wel goed verscholen maar we kunnen ze wel zien. Wat gaaf allemaal. Echt weer een superdag! Maar tja dat zijn bijna alle dagen in dit land. Wat een mooi land, daar zijn we het allemaal mee eens. We sluiten de dag af om ook nog even langs het treinstation te gaan, dit treinstation is zeker een paar foto's waard.

• 22 Juli 2013 - 22:00

Familie Valk:

Dag daar,

En het blijft maar mooi zijn. Prachtige plaatjes en mooie ervaringen!

Hier aan het meer van Annecy, is het allemaal iets minder spannend. Maar wel super mooi en relaxed.

Kusjes vanuit het zonnige Frankrijk.

Dikke kus van Thomas en Sophie aan opa, oma, ome Wilco, tante Manon en natuurlijk nichtje Babette en neefje Thijs!

Liefs Gerbert en Desiree.