26e dag Lake tekapo naar Dunedin - Reisverslag uit Lake Tekapo, Nieuw Zeeland van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 26e dag Lake tekapo naar Dunedin - Reisverslag uit Lake Tekapo, Nieuw Zeeland van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

26e dag Lake tekapo naar Dunedin

Blijf op de hoogte en volg familie

19 Juli 2013 | Nieuw Zeeland, Lake Tekapo

19 juli
Zo vandaag vroeg op om eens af te reizen naar beneden, van zuidereiland. Het weer is wat bewolkt. We krijgen natuurlijk weer eens mooi de gelegenheid om plaatjes onder weg te schieten van al het moois van de natuur. We komen nog langs de moeraki boulders, grote ronde boulders ontstaan door erosie. Al vroeg in de middag bereiken we Dunedin, een van oorsprong schotse stad, nu een studentenstad. Zo groot hadden we het niet verwacht. En ja het zonnetje schijnt weer als wij er zijn. We hebben dit keer een bovenappartement op de top 10 holidaypark. Volgens ons vrij nieuw, alles ziet er keurig uit. We installeren ons en besluiten nog even langs de chocolade fabriek te gaan. We proeven heerlijke chocolade en slaan natuurlijk nog het een en ander in. S'avonds bekijken we nog even wat we morgen gaan doen. Maar dat is niet zo moeilijk aangezien we hier in de buurt van de wildlife reservaten zijn. Met albatrossen, pinguins, zeehonden etc. Er is keuze genoeg.