30e dag Queenstown naar Wanaka - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 30e dag Queenstown naar Wanaka - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

30e dag Queenstown naar Wanaka

Blijf op de hoogte en volg familie

23 Juli 2013 | Nieuw Zeeland, Wanaka

23 juli
Vandaag reizen we naar het skigebied, Wanaka. Maar sneeuw is er de laatste tijd niet gevallen. Hierdoor kunnen we wel een mooie pas door. Met sneeuw hadden we hier niet kunnen rijden nu gelukkig wel. Cardonapas. Wauwh wat een uitzichten en bochten. Helaas zijn de bochten zo extreem dat Babette moet overgeven en we bij aankomst van ons jeugdherberg eerst kunnen wassen en schoonmaken. Wat een mooi jeugdherberg. Uitzicht op het water en de bergen. Dit is wel een van de mooiste overnachtingsplekjes. We besluiten in de middag naar puzzelingworld te gaan. Allerlei puzzels doolhof en braingames. Hier vermaken de kids zich niet alleen wij ook. En aan het einde van de dag genieten we van ons plekje in ons jeugdherberg.

• 23 Juli 2013 - 13:54

Dinie Keizer:

Vandaag jullie reisverslag gelezen en de foto's bekeken. Wat een belevenis en wat een schitterende reis! Wat zien en doen jullie veel bijzondere dingen. Geweldig. Ik blijf jullie volgen. Groeten uit Almelo. Dinie

• 23 Juli 2013 - 14:24

Ria:

Hallo Hoogenkampies,
    Nou,na het spinningavontuur even haarspeldbochtjes rijden.Ook geen wonder dat Babette moest spugen.Arme meid,beterschap.Je ouders moeten beter oppassen.Ik hoop dat jullie er nu om lachen.
    Nog even winter en dan.......enjoy.
    Gr.Henk en Ria

• 23 Juli 2013 - 22:28

Dennis:

Alvast een goede reis gewenst richting the Cook eilanden en vervolgens, na uitgerust te zijn, Amerika!! niet te lang in Las Vegas he!

groeten fam. visser

• 24 Juli 2013 - 21:13

Jan En Herma:

Ha Familie, wat een beleven en zien jullie veel, mooie plaatjes hoor, en Babette je moeder ging vast weer te hard door de bochten, hopelijk gaat het nu al beter met je.
    alvast veel plezier op de Cook eilanden, ik denk dat voor Wilco de hangmat al klaar hangt daar, lekker genieten met z'n allen.

liefs voor jullie allemaal.

• 25 Juli 2013 - 00:31

Angelique:

He , waar zijn die mooie foto's? Al die highlights!

goede reis naar de cooks