31e dag Wanaka naar Frans Jozef - Reisverslag uit Haast, Nieuw Zeeland van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 31e dag Wanaka naar Frans Jozef - Reisverslag uit Haast, Nieuw Zeeland van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

31e dag Wanaka naar Frans Jozef

Blijf op de hoogte en volg familie

24 Juli 2013 | Nieuw Zeeland, Haast

24 juli
Vandaag gaan we naar onze speciale bestemming. Frans jozef gletser. Hier willen we een helicoptervlucht gaan maken met een sneeuwlanding. Tenminste als het weer het toe laat. We hebben deze reis 2 keer regen gehad en gelukkig niet bij onze excursies. Maar nu komt het met bakken uit de lucht en de voorspelling is ook niet zo goed. Duimen dus. Want we hebben nog een dag te gaan. Natuurlijk is de weg ernaar toe weer super. Wel wat donker, maar dat is ook wel mysterieus. Aangekomen is het gestopt met regenen alleen hangt er wel zware mist.
Ons huisje ligt afgelegen in het bos en is wel erg luxe. We checken even bij de helicoptermaatschappij hoe de voorspellingen zijn voor morgen. Maar die zijn niet al te best. Afwachten dus.
We maken nog even gebruik van de private spa en sauna, wat hier in Nieuw Zeeland vrij standaard is en heerlijk. En we relaxen wat in ons huisje. Helaas is wifi in NZ niet zo best, wat wil je ook met deze natuur. Dus met de verslagen en foto's schiet het nog niet zo op.

• 26 Juli 2013 - 11:04

Marga Braakhuis:

Hier een dikke kus van de braakhuisjes prachtig al die mooie verhalen veel plezier liefs ons

• 26 Juli 2013 - 11:22

Ans Wijnberg:

Fijn om te lezen dat jullie zo genieten

• 26 Juli 2013 - 11:40

Lucia:

Wat een prachtige reis tot nu toe. Wat hebben jullie al veel gezien. We volgen jullie met veel plezier.
    Groetjes van Tonnie en Lucia

• 26 Juli 2013 - 12:06

Willemien Van Der Horst:

Hallo globetrotters!

Wat een geweldige reis zijn jullie aan het maken en wat leuk om dat vanuit ons kikkerlandje te kunnen volgen!
    Het enthousiasme van Babette en Thijs spat van de foto's af en dat jullie samen genieten is duidelijk!
    Nog heel veel fijne weken samen ontdekken en genieten en kom gezond weer thuis!