29 juli Kanchanaburi - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 29 juli Kanchanaburi - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

29 juli Kanchanaburi

Blijf op de hoogte en volg familie

29 Juli 2017 | Thailand, Kanchanaburi

Vandaag heerlijk rustig ochtendje. Wat zwemmen, ontbijtje en ook effe snel de was gedaan. Vandaag staat er een stuk geschiedenis op de rol. We regelen een tuktuk, dit keer een motor met zijspan. Dat dit ons kan houden. We komen aan bij de brug en het is er al erg druk. We lopen erover heen en de uitzichten vanaf hier zijn erg mooi. We vragen ons af wat de precieze geschiedenis van deze brug is en besluiten ook het museum in te gaan. Absoluut een aanrader. Voor 40 baht pp kom je heel veel te weten over de 2e wereld oorlog en Thailand. Ook de kinderen weten veel meer dan we dachten en het is mooi om samen in gesprek met ze te gaan. We lopen na het museum nog even over de lokale markt en kopen nog wat souvenirs om vervolgens terug te gaan om wat te chillen bij onze bungalow. We poolen en zwemmen wat.

• 03 Augustus 2017 - 21:32

Marjan:

Hallo familie

Leuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken, nog veel plezier gewenst!
    Groetjes uit Nijverdal

• 08 Augustus 2017 - 09:54

Fans Valk:

Geweldig leuk om dit telkens te lezen en de mooie foto's en filmpjes ook via Whatsapp te zien. We wensen jullie nog hele fijne laatste dagen in het resort. Xxx ons