8 augustus Chaam zeilles - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 8 augustus Chaam zeilles - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

8 augustus Chaam zeilles

Blijf op de hoogte en volg familie

08 Augustus 2017 | Thailand, Cha-am

Na weer een heerlijk ontbijt, waar we echt verschillende dingen kunnen kiezen. Ook rijst, noedels kip beef etc maken we ons klaar om naar de zeilschool te gaan. De kids hebben er zin in. Ze krijgen eerst theorie uitleg. En dat is best lastig want alles is in het Engels. Maar na een klein uurtje gaan ze het water op. Ieder heeft een eigen leraar en na 3 uur komen ze weer terug. Babette vol enthousiasme. Wat gaaf. Ja dit is echt wat voor haar. Ze heeft veel mogen doen en vond het echt super. Ze deed het ook super zie haar leraar. Thijs zijn leraar, de eigenaar, is ook super enthousiast. Thijs heeft het in zich volgens hem. Hij voelde erg goed aan hoe het gaat met de wind etc. Hij moest er wat mee gaan doen. Maar helaas was Thijs iets minder enthousiast. Hij vond het erg leuk maar zo lang stil zitten was niet echt wat voor hem, aldus Thijs. Haha. Met een mooie ervaring rijker lunchen we daar nog wat en maken we vervolgens een strandwandeling om zo weer naar ons resort te gaan. S ‘avonds zitten we bij de pizzeria van het resort als vervolgens het personeel lichtelijk in paniek raakt. Het wordt erg donker om ons heen buiten en na een tijdje breekt de regen, onweer los. Zo hebben wij het nog nooit gezien en het personeel ook niet, zeggen ze. Er kunnen in elk geval wel mooie foto’s worden gemaakt. Na 2 uurtjes wordt alles weer rustiger en kunnen we ook rustig gaan slapen.