30 juli Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 30 juli Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

30 juli Bryce Canyon

Blijf op de hoogte en volg familie

30 Juli 2016 | Verenigde Staten, Bryce Canyon

Na een heerlijk ontbijt is het vandaag zover. Wij gaan met zijn allen de Atv tour doen. We hebben deze gisteren geboekt bij Wild Life Adventure. Dit is een nederlander die hier al 60 jaar woont, maar nog goed nederlands spreekt. Een Rotterdammer. Hij neemt ons eerst een stuk op weg en laat ons antilopen en prairiehonden zien. Ontzettend mooi. Vervolgens mogen we zelf voor 2 uur op pad. Het is echt geweldig, we genieten. De kinderen mogen ook zelf een stukje rijden en zijn erg enthousiast. We zien allerlei wilde dieren en de natuur is geweldig. We rijden in het Dixie Forest. Een natuurgebied.
Vol stof, plezier en enthousiasme komen we terug. Geweldig dit. We besluiten eerst even naar het hotel terug te gaan om te zwemmen en te douchen. Het weer slaat wat om en de 30 graden worden donkere wolken en later ook wat regen.
We gaan later op de dag natuurlijk nog het National Park in want daar zijn we immers voor gekomen. Bryce Canyon. We rijden en stoppen op een aantal plekken, we weten niet wat we te zien krijgen en dat is echt een super verrassing. Wat mooi en zo weids en groot. Een verborgen parel. We genieten van het uitzicht en beseffen hoe bijzonder dit allemaal is. Na een heerlijke maaltijd sluiten we de dag af om morgen naar Las Vegas te gaan. Weer een heel ander verhaal zal dat worden.

• 31 Juli 2016 - 16:01

Merith :