6e dag familie dag - Reisverslag uit Mongkok, Hong Kong van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 6e dag familie dag - Reisverslag uit Mongkok, Hong Kong van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

6e dag familie dag

Blijf op de hoogte en volg familie

29 Juni 2013 | Hong Kong, Mongkok

29 juni
Vandaag zijn we een dag op bezoek geweest bij de ouders van Ying en Saskia (vrienden van ons). We hadden afgesproken met een neef van Ying, Hung kai lee, die vanuit Nld een langere tijd in Hongkong aan het werk is. We hadden afgesproken op een plek en vanuit hier werden we mee genomen naar het huis. En dat was maar goed ook dit hadden we zelf vast niet kunnen vinden. Wat een andere Hongkong zagen we hier, veel meer rust en groen. En zo dicht aan de grens van China zodat we de hoog bouw van China konden zien. Aangekomen bij het huis waren er de tante Koekoe en moeder aanwezig. Onze Thijs kende de tante al vanuit Nld dus dat was wel erg leuk. We werden gastvrij onthaald en hebben er dimsum gegeten. Van allerlei kleine gerechten. Heerlijk maar veel te veel. Opa kwam later van de markt terug dus met hem hebben we ook kennis mogen maken. Hung kai lee stelde voor om naar Golden computer center te gaan je raad het al alles wat betreft electronics is hier te vinden. En met een bak koffie hebben we deze mooie gastvrije dag afgesloten. Ying super leuk om je familie te mogen begroeten en wat een gastvrijheid. Nu weten we ook waar jullie het over hebben en herkennen we de foto's.

• 29 Juni 2013 - 14:45

Inge Wijnen:

Erg leuk voor jullie om Ying zijn ouders te ontmoeten. Een gelegenheid die er niet altijd is vanwege de afstand. Bijzonder. En van die gastvrijheid geloof ik meteen. Kunnen wij Nederlanders nog wat van leren denk ik.
    Veel plezier met z'n allen nog en tot het volgende reisverslag. XXX

• 29 Juni 2013 - 16:07

Loes:

Geloof ik gelijk, die gastvrijheid! Kunnen wij van leren. Wat leuk zeg, bijzonder daar de familie van Ying te ontmoeten. Te veel ? Mmm jammer leek me ook wel wat! ... Enne komt me bekend voor gedroogde mango, lekker hoor !! X

• 29 Juni 2013 - 17:45

Miranda:

Wat super leuk om Ying z'n ouders te ontmoeten en te zien waar ze wonen, nu kun je je er een beeld bij vormen als hun het erover hebben, leuk!!
    Enne gastvrijheid.....daar heeft Ying het dus van!!
    Daar kom je ook niet zomaar weg zonder een borrel en een hapje eten ;-)
    Veel plezier nog en ik zie nu al uit naar het reisverslag van morgen :-)
    Groetjes aan iedereen! XX

• 29 Juni 2013 - 18:07

Sonja:

Wat een indrukken en nu eens via mensen die je dan leert kennen. Ik denk dat het erg leuk is voor jullie allemaal. Thijs vindt het denk ik helemaal leuk, de familie van zijn vriendje. Wat en gastvrijheid.
    Voor Ying ook leuk dat jullie het zo geweldig vinden. Dan ben je zover weg over vele grenzen, maar als mensen vriendelijk zijn klikt het al gauw.

Hoe is het met mijn zus en zwagertje?? Genieten zij ook zo???

Wat ziet Babette er leuk uit steeds. Mooie meid. En Thijs ook zo relaxt. Volgens mij is er maar weinig wat je kinderen niet durven. Geweldig. Doe ze een hele dikke kus. xxxxxx. Liefs voor allemaal en groetjes. Ruud en Sonja

Mooie foto's Manon en wat een mooie verslagen, op deze manier hebben we een goede indruk.