5e dag Hk - Reisverslag uit Mongkok, Hong Kong van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 5e dag Hk - Reisverslag uit Mongkok, Hong Kong van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

5e dag Hk

Blijf op de hoogte en volg familie

28 Juni 2013 | Hong Kong, Mongkok

28 juni
Vandaag zijn we naar Lantau geweest. Om hier te komen moesten we eerst met de metro en vervolgens met de kabelbaan. Naar Ngong Ping collage. Deze kabel is 5,7 km lang en het uitzicht was echt geweldig. Boven aan gekomen was er de grootste Boeddha beeld ter wereld. Wat was het er mooi. De weg er na toe maar ook de omgeving. Er was een klooster maar helaas was deze in reparatie. We konden alleen binnen kijken de buitenkant stond in de steigers. Maar we hebben genoten van de rust en de omgeving.

• 28 Juni 2013 - 15:31

Loes:

Brengt vast geluk die Boeddha op jullie trouwdag vandaag! Gefeliciteerd, je zou het zomaar vergeten :-)) dat is pas een lange skilift enorm zeg. Bijzonder hoor. X

• 28 Juni 2013 - 16:02

Inge Wijnen:

Allereerst gefeliciteerd met jullie trouwdag. Wat een mooie plek om hem te vieren.
    Inderdaad een grote boedha. Prachtig! Ook helemaal de trap naar boven gelopen? Knap hoor.
    Genieten jullie daar en doet henig an. XXX

• 28 Juni 2013 - 17:06

Cynthia:

Hallo daar,

Wauw wat een gave foto's en wat een belevenis!!
    Genieten! En wat superleuk dat wij hier vanuit ons
    koude (en uiteraard natte) kikkerlandje gewoon
    kunnen meegenieten van deze super gave trip!

Enjoy!!!

Groetjes Wouter, Cynthia, Merel & Jasmijn!

• 28 Juni 2013 - 17:47

Ruud Eggens:

Wat een mooie foto's en johan wat een mooie foto van jou moest je er lang voor poseren
    Veel plezier daar nog en geniet er van met elkaar leuk dat reisverslagkijk alweer uit naar morgen
    Groetjes ruud en Sonja

• 28 Juni 2013 - 18:03

Sandra Bolte:

Hallo wereldreizigers! Een Hongkongneze groet van ons voor Babette en jullie allemaal van Tieme, en gijs, Hans en Sandra. Veeeeeeeel plezier!

• 28 Juni 2013 - 18:28

en doe de groetjes aan je ouders..6

• 28 Juni 2013 - 18:38

Marjan:

Hallo Familie
    Vanuit een herfstig Nederland hebben we net jullie reisverslag en de bijbehorende foto's bekeken.
    Wat een mooie omgeving, en wat goed dat jullie nu al een beetje de weg kunnen vinden in Hong Kong.
    Geniet er lekker van!
    Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag......
    Gaan jullie eten bij de Chinees:)?
    Groeten familie Hoogenkamp
    Bouwmeesterstraat

• 28 Juni 2013 - 19:48

Sophie En Thomas Valk:

hallo thijs en babette ,

hier is sophie. leuke vakantie. ik vint de fotoos heel mooi. groetjes aan jullie aleemaal van sophie.

Hier ook even met Thomas:

hoi allemaal. prettige vakantie. ik vond de foto's met de vissen het leukst. En Thijs: jij bent zo wel echt stoer met al die meisjes die op de foto met jou willen!

(Desiree:)

Manon en Wilco, jullie liggen nu al lang en breed op één oor. Maar toch nog gefeliciteerd, he! Ik moest vandaag even denken aan jullie vorige wereldreis. Dit keer komen jullie toch niet "zwanger van een 3e terug?!", haha..

Dikke kus van ons allemaal!

Gep, Dees, Sophie en Thomas

• 29 Juni 2013 - 13:15

Sophie:

ik vond juli foto,s hil mooi van sophie en thomas doei babette en thijs doei opa en oma doei tante manon en ome wilko doei doei
    doeoeoeoeoeoeoeoeoeoei.