7e dag - Reisverslag uit Mongkok, Hong Kong van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 7e dag - Reisverslag uit Mongkok, Hong Kong van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

7e dag

Blijf op de hoogte en volg familie

30 Juni 2013 | Hong Kong, Mongkok

30 juni
Vanmorgen toch besloten om nog het een en ander te ondernemen. Zijn begonnen bij de Sik sik yuen wont tai sin tempel. Wat ontzettend mooi. Moeilijk om dit op foto's vast te leggen. Van hieruit naar de Jade markt gweest. Thijs wilde graag een ketting kopen en dat is ons gelukt. Met veel afdingen. We hebben ook nog even uitgerust in een parkje bij de Tin hau tempel en de dag afgesloten met een boottocht door de haven. Om zo nog 1 keer te genieten van Hongkong. Nu de wassen draaien en tassen inpakken en ons klaar maken voor morgen. Nieuw Zeeland we komen er aan!

• 30 Juni 2013 - 13:17

De Van Munstertjes:

Wat hebben jullie de tijd die jullie hadden in Hong Kong goed besteed,
    super belevenis!
    Wij wensen jullie net zoveel plezier in Nieuw Zeeland,

Liefs Alwin, Audrey, Lynn en Jordy

• 30 Juni 2013 - 13:26

Sas En Ying:

Win Tai Sin tempel is idd prachtig, wat gaaf dat jullie zoveel gezien hebben! En dat jullie nu ook een beeld van HK hebben. Goeie reis en alvast heel veel plezier in NieuwZeeland! Kus

• 30 Juni 2013 - 19:15

Familie Valk:

Alweer 1 week verder.... jeetje, wat gaat dat snel! Nog 49 dagen te gaan (we tellen ze af, haha...).

Een super goede start van jullie wereldreis, zo te lezen en te zien. Nu omschakelen naar een ander werelddeel: haal de dikke jassen maar uit de tas!

Een goede doorreis/vlucht gewenst en tot gauw.

Hopelijk daar ook een goede internetverbinding (zat dit niet ook in jullie huurauto's?). Tot gauw.

Dikke kussen van ons allemaal!!!!!!!!!

• 30 Juni 2013 - 19:54

Inge Wijnen:

Wat een belevenissen weer en wat een mooie foto's. Zie trouwens een lekker gegrild kippetje, maar ook iets anders hangen. Kan het niet thuis brengen haha. Geproefd?
    Zie dat opa en oma ook lekker genieten. Eerste week zit er op voor jullie, waarin jullie al veel gezien hebben.
    En nu op naar Nieuw Zeeland. Veel plezier met de voorbereidingen en goede reis. En ...... vat geen kou. XXX

• 30 Juni 2013 - 21:09

Sas En Ying:

Hey Manon wat een mooie foto's, goed bezig

• 30 Juni 2013 - 21:11

Sas En Ying:

........Ying is helemaal trots op het mooie basketbalschot van Thijs haha

• 30 Juni 2013 - 22:03

Monique Rekers:

Wat leuk om jullie te kunnen volgen en wat ondernemen jullie veel! Ik wens jullie alvast een hele goeie reis naar Nieuw Zeeland!! Groetjes van ons allemaal!!

• 30 Juni 2013 - 22:12

Tonnie En Lucia:

Fijn dat jullie een mooie tijd hebben gehad in HK.
    Hele goede reis naar NZ.
    We gaan jullie ook daar volgen.
    Groetjes een Johan en Sylvia

• 30 Juni 2013 - 23:25

Fam Heerschap:

Jullie zijn al weg..... voordat we het in de gaten hadden maar ja zo gaat dat soms.
    Een hele fijne wereldreis met zijn allen in het land van de Maori en natuurlijk niet te vergeten het land van de lord off the rings. tot later. Rob.

• 01 Juli 2013 - 08:16

Jacqueline Kuperus:

Hey familie,
    wat een mooie plaatjes weer, kijk elke dag of er al weer wat staat. Ik denk dat het bijna niet te geloven is dat je er nu echt bent geweest. Veel plezier in Nieuw Zeeland. Jacqueline

• 01 Juli 2013 - 08:58

Fam Visser:

Goede reis gewenst richting nieuw Zeeland. Geniet van de winter!

• 01 Juli 2013 - 23:38

Sonja:

Wij wensen jullie een fijne vlucht naar NZ.
    Hopelijk is het daar ook zo mooi en veel te zien voor jullie.
    ruud en sonja

• 02 Juli 2013 - 13:13

Deja & Harrie:

Hey,
    Goed om te lezen dat jullie het allemaal naar je zin gehad hebben in HK :)
    Eindelijk een paar foto's van opa en oma op de site!! We zaten ons al af te vragen of je ze wel meegenomen had...hahaha
    Goede reis en heel veel plezier in NZ.
    Groet, H&D

• 03 Juli 2013 - 13:03

De Bakkers:

Hallo Johan,

Henrie zegt, als maar mooi weer is.
    Bea zegt, we zien jou vanzelf wel weer een keertje verschijnen.
    Je gaat eerst met het vliegtuig naar Schiphol zegt Bea en dan ga je door naar Nieuw Zeeland haha.
    Dat is een heel eind weg.
    Jan zegt, ja hallo wie gaat er dan met mij fietsen?
    Ik ga missen, maar Johan ik heb geen boze bui.
    Ik doe Monique heel goed helpen.
    Maar ik heb vraag aan jou? Wanneer kom je weer?
    Zo is goed, groetjes van de baas zelf Jan.

Hallo Johan, het is weer woensdag en ook vandaag ben je niet vergeten.
    Ze hebben het nog steeds over jou.
    Ik/ wij hopen dat jullie het nog steeds naar jullie zin hebben.
    Veel plezier in Nieuw Zeeland

De Bakkerij

• 03 Juli 2013 - 16:05

Johan En Ina Hoogers:

Mooie foto"s van jullie gezien. in Nw Zeeland wonen veel Hollanders die importeren Hema worst voor de snert ze zijn heel gast vriedelijk kun je vast wel een bord mee eten ? goede reis verder en veel plezier.