18e dag Whakatane naar Ohakune - Reisverslag uit Ohakune, Nieuw Zeeland van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 18e dag Whakatane naar Ohakune - Reisverslag uit Ohakune, Nieuw Zeeland van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

18e dag Whakatane naar Ohakune

Blijf op de hoogte en volg familie

11 Juli 2013 | Nieuw Zeeland, Ohakune

11 juli
Vandaag vertrekken we naar Ohakune. We weten dat we naar het wintersport gebied gaan en bereiden ons voor door de sneeuwkettingen uit te proberen. We hopen dat we ze niet nodig hebben maar de berichten zijn er wel naar. We rijden een mooie route langs Rotorua, de huka falls dit is een grote waterval bij het Taupo meer. Ook doen we de craters of the moon nog aan. En vervolgen onze weg. Onderweg nemen we een bak koffie en krijgen te horen dat er wegen zijn afgesloten vanwege het weer en de hoeveelheid sneeuw. Er wordt gezegd dat we onze eind bestemming misschien niet zullen bereiken.
We zullen zien. Onderweg ontzettend mooie uitzichten en we genieten hiervan. We merken al wel dat het kouder wordt. Dicht bij onze plaats worden de weersomstandigheden minder maar qua sneeuw valt het mee. Aan de andere kant van de berg zijn wegen afgezet en moet het er erg aan toe gaan. Ongeveer 30 km van ons af. Wij zijn gelukkig bij onze overnachtingsplek, een soort stacaravan op een camping, en zien morgen wel wat de mogelijkheden zijn qua skieen.

• 11 Juli 2013 - 09:49

Ans Wijnberg:

Wat maken jullie toch een fantastische reis!!

geniet er van
    groetjes Ans

• 11 Juli 2013 - 11:27

Jan En Sinie:

Wat een reis en ook nog op wintersport geniet er van
    groetjes de kerkemeijers

• 11 Juli 2013 - 22:49

Loes En Fam. :

Zo, alles weer gelezen, en wat mooi!!! Tja..kids nu ook vakantie hè !
    We genieten hier ook, met gelijk een geweldige Fam. Dag, jullie wel gemist hoor.
    Heerlijk weer.. Lekker een middaggie met Desi en de kids doorgebracht. Dus al helemaal vakantiekriebels.. Helemaal na het lezen van jullie verhalen, nog ff en dan gaan we ook lekker weg.

Nieuw Zeeland is echt fantastisch, ik denk dat het idd op foto's niet weer te geven is hoe het dan ook werkelijk is, maar een goede indruk hebben we zeker met je mooie verslagen erbij.

Heel erg bijzonder al die natuurlijke schoonheden. Apart hoor dat het daar winter is....

Kijk uit naar de sneeuwrijke foto's, dikke zoen Loes

• 11 Juli 2013 - 23:32

Fam. Aaltink:

Hallo familie,

Zojuist jullie verslagen gelezen. Wat super dat jullie dit met elkaar ondernemen.
    Wat een mooie verhalen en bijbehorende foto's.
    Wij wensen jullie nog heel veel reisplezier. Geniet van al het moois dat nog komen gaat.

Groetjes vanuit oldenzaal
    Xxx