17e dag Whakatane - Reisverslag uit Whakatane, Nieuw Zeeland van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 17e dag Whakatane - Reisverslag uit Whakatane, Nieuw Zeeland van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

17e dag Whakatane

Blijf op de hoogte en volg familie

10 Juli 2013 | Nieuw Zeeland, Whakatane

10 juli
We worden wakker vandaag met regen. Vannacht heeft het hard geregend en er is onweer geweest. We beseffen hoeveel geluk we hebben gehad als we horen dat de tour de aankomende 2 dagen niet door zal gaan. Besluiten om een zwembad op te zoeken en dit is geen slecht idee. Het zwembad blijkt ook hotpools te hebben. Na een paar uur te hebben gezwommen komen we buiten en is het met regenen gestopt en schijnt de zon alweer. We lunchen in het dorp en kopen wat souveniers. Dan zien we een ijssalon en aangezien het vakantie is besluiten we hier eens goed tijd voor te nemen. Heerlijk. We rijden vervolgens nog naar het strand en waaien hier uit. S'avonds koken o.ze gastheer en vrouw voor ons. Echt NZ eten. We eten veel groente met aardappelen en lamsvlees. Als toetje pavlov met slagroom en kiwi, de vrucht van NZ.