19e dag Ohakune skieen - Reisverslag uit Ohakune, Nieuw Zeeland van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 19e dag Ohakune skieen - Reisverslag uit Ohakune, Nieuw Zeeland van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

19e dag Ohakune skieen

Blijf op de hoogte en volg familie

12 Juli 2013 | Nieuw Zeeland, Ohakune

12 juli
Vanmorgen vroeg scheen gelukkig de zon en konden we ons opmaken voor een dag skieen. We hadden 2 pakketten met skikleding over laten komen eerder dit jaar en vandaag konden we er gebruik van maken.De weg was goed te rijden naar Whakapakavillage en het was er al erg druk. Voor de kids hadden we besloten om ze ook nog even les te laten volgen. Ze kregen 1,5 uur les van de skileraar Mark.Er waren geen andere gevorderde kids dus ze kregen alleen met zijn 2 en les.Dit ging erg goed. Was voor ons wel even spannend omdat Babette de laatste skivakantie haar been had gebroken en 12 weken haar been in gips had gehad. Maar wauwh wat deden ze het goed. Ze konden er geen genoeg van krijgen en een dag piste vonden wij ook niet verkeerd. Na de les heerlijk samen op de piste. En dit keer gingen we naar haar huis zonder brokken. Wat hebben we genoten en wie weet in Zuider eiland nog een keer.

• 12 Juli 2013 - 13:58

Henk En Ria:

Hallo Hoogenkampies en familie,
    Jullie gevonden.Zelf weer terug van de sneeuw()Oostenrijk) en zien dat jullie genieten van deze witte wereld.Al veel gezien en ervaren.Mooi om jullie te volgen.We wensen jullie veel plezier met alles wat jullie gaan ondernemen.Pas goed op elkaar.

Hart.groeten en een dikke knuffel voor allemaal,

Henk en Ria

• 12 Juli 2013 - 16:06

Fam. Mars:

Wat mooi allemaal zeg! Wat een geweldige ervaring. We wensen jullie nog veel plezier op jullie verdere reis. Zondag gaan wij richting Oostenrijk en begint onze vakantie.
    Groetjes van de Fam. Mars

• 12 Juli 2013 - 17:43

Fam. Lucassen:

Hoe gaaf!!! Hartje zomer (hier dan) en dan op de latten, super coooool. Zeggen ze hier..
    Gaaaaf dat het gelijk ook weer goed ging, het is net als fietsen ;-)) je verleerd het nooit.

Dikke zoen

• 12 Juli 2013 - 21:53

Familie Valk:

Hoi lieve mensen,

Wat een bijzonder land met uitersten! Wij vonden de foto's van white Island al zo bijzonder en nu gewoon (voor ons) hartje zomer, zijn jullie aan het skiën. Het moet niet gekker worden.

Volgens mij is dit een land die in jullie harten zullen worden gesloten. Ja, Manon en Wilco dan hebben jullie naast Mongolië nog een plek om weer naar toe te willen!

Hopelijk is het in de stacarvan goed te doen qua temperatuur?

We blijven genieten van de mooie reisverslagen en foto's, ... ga zo door!

Tot Skype?!

Kus Gerbert, Desiree, Sophie en Thomas

(PS. Sophie en Thomas missen jullie en vooral Thijs en Babette wel hoor! Vooral als ze de bijzondere foto's zien).

• 13 Juli 2013 - 13:37

Dirk:

Hallo krullebol en de rest van de familie,

Heb met belangstelling de berichten gelezen. Jullie maken ontzetten veel mee in korte tijd.
    Geniet ervan!
    Hier gisteren ook vakantie gekregen, wij gaan er binnenkort ook vandoor.

Groetjes,
    Dirk

• 14 Juli 2013 - 22:40

Sonja:

Hallo lieve familie van mij.
    Ik sta soms verbaast en met tranen in mijn ogen te lezen wat er zoal allemaal met jullie gebeurt en wat jullie allemaal tegenkomen. Super en wat een mooie foto's. Babette en Thijs vind ik knap wat ze zoal meemaken en waar ze van genieten. Dingen die ze in Nederland niet zouden beleven. Onvoorstelbaar.
    Heel veel liefs van ons allemaal.
    Jill / John Lynn Ruud Sonja

• 15 Juli 2013 - 12:24

Petra:

Hallo Manon en familie,

Wat hebben jullie al veel moois gezien en beleeft. Ik volg met belangstelling jullie reis en kan zo mee genieten. Veel plezier.
    Een hartelijke groet,
    Petra

• 25 Juli 2013 - 00:17

Angelique:

wel raar hoor om jullie in de sneeuwpret te zien , terwijl wij van ons graatje vallen ivm de warmte

groet en geniet maar lekker

Angelique