20e dag Ohakune naar Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 20e dag Ohakune naar Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

20e dag Ohakune naar Wellington

Blijf op de hoogte en volg familie

13 Juli 2013 | Nieuw Zeeland, Wellington

13 juli
Deze dag reisden we naar de hoofstad Wellington.De route die we reden was zeer mooi, kon ook niet anders want het was een van de locaties van de Lord of de Ring. De reis verliep prima en onderweg kwamen we nog een dutch market tegen we zagen allemaal nederlandse producten en konden het natuurlijk niet laten om speculaas en stroopwafels mee te nemen, heerlijk. Vroeg in de middag kwamen we aan bij ons motel. We hadden de bovenste etage geboekt, dit bleek een zeer groot appartement te zijn. Niet volgens onze moderne maatstaven maar hij was wel groot. Hier konden wij ons vast wel 2 dagen in vermaken.

• 17 Juli 2013 - 08:19

Ans Wijnberg:

fijn dat het allemaal zo goed gaat en dat jullie zo genieten