21e dag - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 21e dag - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

21e dag

14 Juli 2013 | Nieuw Zeeland, Wellington

14 juli
Vannacht veel wakker geweest. Hoorde de sirenes om ons heen en de harde regen en windvlagen. We werden wakker en deden de gordijnen open, regen regen en heel veel wind.Dit weer hadden we nog niet gehad. We wisten dat Wellington de wind city werd genoemd maar dit was wel heel veel wind. Gelukkig zouden we vandaag naar het Te Papa museum gaan. Een super museum, met veel informatie over vulkanen, oceanen en dieren, maori cultuur, natuur en zo veel interactieve dingen voor de kinderen. Wat kan een museum mooi zijn ook voor kinderen. Na 5 uur vonden we het genoeg. Eenmaal buiten stormde het en in het appartement kregen we te horen dat de ferrys niet gingen en de vliegtuigen ook niet. Ze werden aan de grond gehouden. Tja toen begonnen we hem te knijpen want de ferry was nu al 2 dagen niet uitgevaren en wij zouden morgen met de ferry overgaan naar Zuider eiland, tenminste dat was de boeking. We belden en ze vertelden dat alles er uit lag. We moesten de tv en internet in de gaten houden. Tja dat zou weinig slaap inhouden aangezien de ferry die we zouden moeten hebben ook al om 7.15 zou gaan, als die al ging.

• 17 Juli 2013 - 08:18

Dennis:

Zo maak je nog eens wat mee! Zal voor jullie duimen ddat de wind ff gaat liggen...
    Nu maar niet hopen dat je heen wel kan en niet meer terug!!

Geintje

geniet ervan

• 17 Juli 2013 - 19:51

Henk En Ria:

Wilco.Manon.Babette en Thijs en Opa en Opa,

Wat een avontuur.De natuur laat zich zien en horen.Geniet ervan, we hopen dat het geen problemen geeft.En soms komt alles weer goed,niet altijd zoals wij het plannen.Dat is de kracht van.....de natuur.