30 juli Kanchanaburi - Bangkok - Chiangmai - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 30 juli Kanchanaburi - Bangkok - Chiangmai - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

30 juli Kanchanaburi - Bangkok - Chiangmai

Blijf op de hoogte en volg familie

30 Juli 2017 | Thailand, Kanchanaburi

Vandaag gaan we weer op pad. De ochtend gebruiken we nog even om wat te relaxen maar in de middag nemen we de trein terug richting Bangkok en in Bangkok stappen we over voor de nachttrein richting Chiangmai. We hebben in deze nachttrein vaste plekken. Het is best raar om zo een trein in te stappen (19.35) en dan een uurtje later de bedden opgemaakt te krijgen om te gaan slapen. Maar eigenlijk gaat het vanzelf. Het heeft ook wel wat. Wilco is te lang voor het bed maar hij slaapt als eerste. Het is best wel koud in de trein maar gelukkig hebben we onze warme kleding tevoren kunnen halen. Aangezien de lampen al vroeg uit gaan, voor 21.30, zit er niets anders op dan te gaan slapen. Dit doen we ook en het slaapt eigenlijk best wel goed, wat licht en vaak wakker maar al met al valt het best wel mee.