31 juli Chiangmai jungle tocht - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 31 juli Chiangmai jungle tocht - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

31 juli Chiangmai jungle tocht

Blijf op de hoogte en volg familie

31 Juli 2017 | Thailand, Chiang Mai

Om ongeveer 6.30 worden we wakker gemaakt, en in een korte tijd is ons bed ook al weer opgeklapt. Dat slapen in de nachttrein is erg goed te doen. We bestellen een ontbijtje en dat valt ons erg mee. Het smaakt ons goed en voor we het weten arriveren we ook al in Chiangmai. Op het station worden we opgehaald door een chauffeur die ons buiten de stad brengt om dat we de eerste dagen in de jungle zullen verblijven. We hebben een 3-daagse excursie pakket geboekt. Tree house Explorer. Na een lange rit met aan het einde veel ziekmakende bochten zijn we bij ons onderkomen aangekomen. Wauw. Wat is het hier mooi. Een heel groot huis midden in de jungle. We hebben niet veel tijd om alles te bekijken of bij te komen van de treinreis want we vertrekken zo voor een jungle tocht. De tocht gaat werkelijk door de jungle en is zwaarder dan we harden verwacht, maar wel heel mooi. We lopen door bossen en struiken, moeten klimmen en dalen en lopen door het water tot we na ongeveer 2,5 uur bij een mooie waterval aankomen. Hier krijgen we onze lunch. Eetpakketjes met rijst en kip in bladeren bedekt. Wat waren we hieraan toe. We kunnen nog even zwemmen en dan vertrekken we weer. Gelukkig is het 2e deel korter en na ongeveer 4 uur komen we weer terug bij onze hut aan. Dan is het tijd om te relaxen. Wilco en ik besluiten om een massage te nemen, heerlijk. We hebben een gezellige avond met andere Nederlanders maar gaan niet te laat naar bed, we zijn werkelijk uitgeput maar ook voldaan.

• 31 Augustus 2017 - 09:57

Fam Rudde:

Dit is geweldig. Vooral jullie verblijf is super.