2 augustus Olifanten verzorgen Chiangmai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 2 augustus Olifanten verzorgen Chiangmai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

2 augustus Olifanten verzorgen Chiangmai

Blijf op de hoogte en volg familie

02 Augustus 2017 | Thailand, Chiang Mai

Vandaag vertrekken we weer uit de jungle en gaan we een paar nachten slapen in Chiangmai. Maar voordat we naar ons hotel gaan stoppen we eerst om samen met olifanten wat tijd door te gaan brengen. Baanchang Elephant park. De kinderen hebben er zo ontzettend veel zin in. We mogen 3 uur lang deze mooie beesten verzorgen, eten geven, wandelen en met ze in bad gaan, ze wassen. We komen aan en krijgen kleding die we aan moeten trekken. Wat onwennig maar goed. Dan krijgen we uitleg wat we allemaal gaan doen. We beginnen met het bezoeken van 2 baby olifanten, 4 maanden en 8 maanden oud. Wat zijn ze lief, we mogen ze aaien. Dan gaan we naar de olifanten toe en mogen we ze eten geven. We hebben allemaal een tas gekregen met lekkers voor de olifanten. Wat is dit gaaf. Na het eten geven komt het allermooiste samen met de olifanten mogen we het water in. We krijgen een borstel en een emmer en mogen de olifanten wassen. Wat een belevenis en wat gaaf. De kids zijn helemaal enthousiast. Na dit mooie gebeuren kunnen we ons weer opfrissen en beginnen we onze tocht naar het hotel in Chiangmai, Grand Napat hotel. We kijken onze ogen uit, dit is het mooiste hotel wat we tot nu toe hebben gehad. We besluiten dan ook volop gebruik te maken van het hotel en zijn zwembad. En bekijken de foto’s van ons en de olifanten heel vaak terug. S ‘avonds bezoeken we nog even de nachtmarkt waar het gezellig druk is en dan is de dag ook al weer voorbij.

• 31 Augustus 2017 - 10:01

Fam Rudde:

we zijn zwaar onder de indruk. Syl kon alleen maar zeggen: wat gaaf.
    dit vergeet je nooit meer.