1 augustus allerlei excursies buiten Chiangmai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 1 augustus allerlei excursies buiten Chiangmai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

1 augustus allerlei excursies buiten Chiangmai

Blijf op de hoogte en volg familie

01 Augustus 2017 | Thailand, Chiang Mai

Vandaag zijn alle andere gasten weg en zijn we helemaal alleen. We hebben een druk programma voor de boeg en gaan dan ook vroeg op pad. We starten bij een boeddhistische tempel met 500 treden. Om de zoveel traptreden hangen filosofische uitspraken. Erg mooi om te lezen. De klim is zwaar omdat het erg warm is en klammig/ vochtig. Maar het uitzicht boven is echt super. Na het bezoeken van deze tempel bezoeken we een grot. De grot zelf is niet heel bijzonder maar dat er zoveel beelden in zijn gezet en andere tierlantijntjes maken het de moeite waard. We zien ook nog vleermuizen. Dan gaan we verder voor een heerlijke lokale lunch en na de lunch worden we bij een hotspring gebracht. We verwachten een toeristische attractie maar daarentegen komen we bij een privé spa/ bad aan en hebben we een hot pool, een uur voor ons zelf. Dat doet erg goed. Weer terug bij onze boomhut zien we dat er nieuwe gasten zijn maar dit keer allemaal Thaise gasten. We krijgen een traditionele Thaise diner en gaan vroeg slapen. De jungle maakt ons erg moe.