24 juli Cody - Reisverslag uit Cody, Verenigde Staten van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 24 juli Cody - Reisverslag uit Cody, Verenigde Staten van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

24 juli Cody

Blijf op de hoogte en volg familie

24 Juli 2016 | Verenigde Staten, Cody

We gaan vandaag naar Cody. Cody ligt in Wyoming.
Wyoming is een van de grootste staten maar is ook een van de dunst bevolkte staat. Het ligt namelijk in de bergen.
De weg erna toe gaat via de Big Horn, wat een ontzettend mooie route is. Wat een verrassing, deze route. We stoppen onderweg in een klein plaatsje, Dayton. Hier scoren we in een heel leuk zaakje heerlijke sandwiches en ijs. Want het is vandaag ook Gep zijn verjaardag.
De route is ontzettend mooi maar ook erg lang.
We komen ook laat in de middag pas aan in Cody, waar we mooie cabins hebben op een Koa camping. De kinderen duiken meteen het zwembad in en wij doen ondertussen wat boodschappen in de plaatselijke Walmart. We zien hier heerlijke steaks en spareribs. Dat wordt bbq vanavond. We zien ook meteen hoe sfeervol het plaatsje Cody is.