25 juli Cody - Reisverslag uit Cody, Verenigde Staten van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 25 juli Cody - Reisverslag uit Cody, Verenigde Staten van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

25 juli Cody

Blijf op de hoogte en volg familie

25 Juli 2016 | Verenigde Staten, Cody

Vandaag staat er een tour met een trolleybus en het bezoeken van museum op het programma.
We melden ons bij hotel Irma, een begrip hier. Want Irma was een van de dochters van Buffelo Bill.

Buffelo Bill was een scout, een bison jager en een showman. Het liet iedereen het wilde westen zien. We hebben kaarten voor een show vanavond om te zien hoe het er allemaal aan toe ging in het wilde westen.

Maar eerst starten we met een trolleytour. deze tour laat ons de geschiedenis van Cody zien en ook van Buffelo Bill. De 2 mannen die de tour begeleiden doen het erg leuk, echte entertainment. We worden vervolgens afgezet bij het museum. En wat een verrassing is dit. Wat ontzettend mooi en groot. Het laat ons ook nog alles over Yellowstone National Park zien en de wilde dieren. We kunnen hier ons uren vermaken maar op een gegeven moment lonkt het zwembad voor de kinderen ook.

S'avonds hebben we een voorstelling over het wilde westen. We hebben plaatsen op de eerste rij en dat is maar goed ook want het is er erg druk. Het duurt een half uur maar is erg bijzonder en leuk om mee te maken.