8 augustus Monterey - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 8 augustus Monterey - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

8 augustus Monterey

Blijf op de hoogte en volg familie

08 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Monterey

We verlaten vandaag SF maar moeten door het drukke centrum. Het duurt even maar gelukkig gaat alles goed. Als het goed is gaan we richting de kust, en moet het een mooie route gaan worden. Helaas is het weer wat minder en hebben we voor het eerst de verwarming in de auto aan. We komen al vroeg op onze bestemming aan en besluiten om eerst de 17 miles drive te doen.

De 17-Mile Drive is een toeristische, lusvormige weg door de mooie plaatsen Pebblle Beach en Pacific Grove op het Monterey-schiereiland in de Amerikaanse staat Californie. Met de nodige grote mooie huizen, golfbanen en mooie uitkijkposten. Om er te komen betaal je 10 dollar.

We genieten van de route en de kids ook van het strand. Terug aangekomen bij het hotel is de zon nog doorgebroken en is de temperatuur gestegen en duiken we met zijn allen nog vlug het zwembad en de whirlpool in.