12 augustus Lake Havasu City - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 12 augustus Lake Havasu City - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

12 augustus Lake Havasu City

Blijf op de hoogte en volg familie

12 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Lake Havasu City

Vandaag Lake Havasu City. Dit is wel een lange rit, en de rit alweer richting de terug weg. Maar onderweg moeten we natuurlijk stoppen in Barstow, voor onze shopping. De outletstores. We komen hier om 11.00 aan en om 15.00 zitten we allemaal weer in de auto's. De auto's vol geladen en de portemonnees leger. Maar wat een leuke spullen hebben we gekocht. Op onze laatste stop voor we terug vliegen moeten we zeker onze rugzakken opnieuw inschikken om alles mee te krijgen.
In Lake Havasu City is het erg warm 45 graden en we zijn dan ook blij als we s'avonds nog heerlijk even in het zwembad kunnen.