13 augustus Williams - Reisverslag uit Williams, Verenigde Staten van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 13 augustus Williams - Reisverslag uit Williams, Verenigde Staten van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

13 augustus Williams

Blijf op de hoogte en volg familie

13 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Williams

Vandaag naar Williams. Hier hebben we een Koa camping. 2 keer 5 persoonstenten. We verblijven hier om morgen de Grand Canyon te gaan zien. Het weer is hier gelukkig afgezakt naar 29 graden.
Na de boodschappen te hebben gedaan, veel steaks en spareribs immers we kunnen weer zelf grillen, merken we op hoe leuk het plaatsje Williams is.

Williams ligt in Arizona en is het laatste plaatsje waar de snelweg kwam te liggen naast de route 66. Het is dus het laatst bewaard gebleven als plaatsje aan de route 66. Het is ook dat het in het gebied van de indianenreservaten ligt. Je ziet hier dan ook een mengeling van route 66 spullen, echt amerikaans en indianen spullen.

Op de camping wordt het een en ander voor de kinderen geregeld, een tractor, hooibaaltocht over de camping en ook een film. Ze vermaken zich hier weer prima.