9 augustus Pismo Beach - Reisverslag uit Pismo Beach, Verenigde Staten van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 9 augustus Pismo Beach - Reisverslag uit Pismo Beach, Verenigde Staten van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

9 augustus Pismo Beach

Blijf op de hoogte en volg familie

09 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Pismo Beach

Vandaag dag 2 langs de kust. En nu echt. De highway 1 gaat langs de kust en neemt ons mee naar allerlei mooie plaatsen. De avond ervoor hadden we gehoord dat er in dit gebied grote branden zou zijn geweest, paar dagen ervoor. We ruiken de brandlucht nog en komen onderweg veel afzettingen en heel veel brandweerwagens tegen maar gelukkig geen brand. De weg is er een van vele bochten en we zijn dan ook blij dat we er af en toe uit kunnen om te genieten van de stop/ uitkijk posten. Zo zien we bij Hearstle veel zeeolifanten langs het strand. Daar zit echt geen beweging in. En rijden we door mooie badplaatsen als Santa Cruz, San Luis Obispo, Santa Marina. Je kunt zien dat dit de luxebadplaatsen zijn, aan de huizen, mensen en de prijzen. Maar het is hier echt heel mooi.
Ook ons hotel is erg mooi, in Spaanse stijl. Oxford Inn & Suites. Erg gezellig, en goed verzorgd. We blijven s,avonds dan ook nog even in de bar hangen. Niet te lang want we willen ook morgen weer vroeg weg om op tijd in Los Angeles aan te komen.

• 14 Augustus 2016 - 12:16

Inge Rundervoort :

Dag Manon en familie. Wat leuk elke keer jullie reisverhalen te lezen. Wat hebben jullie tot nu toe al een trip gemaakt zeg. Ziet er geweldig uit. Wij zijn ook erg benieuwd naar Highway 1 en LA. We vertrekken over 9 dagen. Heel veel plezier nog! Ik wacht weer op je volgende bericht.