46e dag Bruce canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 46e dag Bruce canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

46e dag Bruce canyon

Blijf op de hoogte en volg familie

07 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

7 augustus
Na veel indrukken van Las Vegas maken we ons op voor een rondreis langs de national parken. Elke dag zullen we zo,n 4 uur rijden naar onze bestemmingen. Vandaag rijden we naar Bryce Canyon. We komen eerst door Zion NP. Wat mooi wat mooi. Zo anders we houden onze fototoestellen in aanslag en maken veel stops. Dit moois op foto te krijgen is erg lastig. Bij Bryce Canyon hebben we een echt wild Western hotel. Erg mooi met een heerlijk zwembad. Pa en ma besluiten om het park in te gaan, wandelen. De kinderen zijn moe en willen zwemmen. Dit is dan ook wat wij gaan doen. S' avonds slenteren we wat rond en natuurlijk moeten er ook cowboy hoeden worden gehaald.
En niet te vergeten aangezien we nu in de staat Utah zijn mogen we de klok weer een uur vooruit zetten.

• 15 Augustus 2013 - 20:27

Loes:

Bizar he woestijn en dan BAM las Vegas. Zo leuk om dan ook de foto's weer te herkennen. Ik vond bryce canyon zoo indrukwekkend!!
    We gaan gauw de ervaringen weer live uitwisselen. Morgen een enorme goede reis teruggewenst ! Dikke kus van een trouwe lezer. Liefs Herbert, Loes, Lotte en Emma

• 15 Augustus 2013 - 20:43

Familie Valk:

Zoveel moois en (hoe raar het uit onze mond klinkt.), zo weinig dagen nog om alles in ogenschouw te nemen.

Vandaag vliegen jullie alweer richting huis. Het is toch al met al snel gegaan, hoor, die 8 weken. Een goede vlucht richting Londen gewenst en tot ziens morgen op Schiphol.

Dikke kussen (we kunnen niet wachten tot we ze jullie weer live kunnen geven, haha..),

Ons.

• 15 Augustus 2013 - 22:46

Deja & Harrie:

Het was geweldig om jullie te volgen............We wensen jullie een hele goede terugreis en hopen eens gauw bij te praten.

• 15 Augustus 2013 - 22:49

Evelien Wildeboer:

Ohh lees net dat jullie morgen terugvliegen! Jammer, genoten om jullie te volgen! Een fijne en veilige terugreis gewenst. Groetjes evelien

• 16 Augustus 2013 - 08:09

Lucia:

Wat leuk dat we jullie reis zo konden volgen. Hebben de verhalen met veel plezier gelezen.
    We wensen jullie een goede terugreis toe
    Tot ziens in Nijverdal
    Groetjes Tonnie en Lucia

• 16 Augustus 2013 - 09:45

Janet:

Wat gaaf, wat gaaf. En wat veel! Jullie zijn straks helemaal bekaf als jullie terug zijn in Nl. Maar dat is het bast dubbel en dwars waard. Leuke foto's, we genieten met jullie mee!
    XXx

• 16 Augustus 2013 - 10:53

Henk En Ria:

Hallo allemaal,

Wat een prachtige verhalen al die weken dat we jullie konden volgen.Zeer afwisselend en mooi verwoord(dank aan M.H).We wensen jullie een goede terug reis en nog heel lang nagenieten van deze geweldige ervaring.Een mooi herinnering voor altijd.
    Lieve gr.van Henk en Ria