36e dag Auckland naar de Cook eilanden - Reisverslag uit Rarotonga, Cook Eilanden van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 36e dag Auckland naar de Cook eilanden - Reisverslag uit Rarotonga, Cook Eilanden van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

36e dag Auckland naar de Cook eilanden

Blijf op de hoogte en volg familie

28 Juli 2013 | Cook Eilanden, Rarotonga

28 juli
Na een heerlijk ontbijt en uitgebreid ontbijt gaan we naar het vliegveld. Op naar de Cook eilanden. Het vliegtuig zit bomvol gezinnen, de wintervakantie zit erop en iedereen gaat weer terug. Wat ons opvalt is dat iedereen elkaar kent, klein eiland, en dat de mensen groot zijn, vriendelijk, vrolijk en aanwezig. Zijn benieuwd of dat daar ook zo is. De vlucht verloopt prima en de kinderen weten precies hoe het allemaal werkt. Het grappige aan alles is dat we op de 28 juli vertrekken in de avond en op 28 juli vroeg in de ochtend lokale tijd aankomen. Weer een tijdzone doorkruist.En dus een extra middag en avond tegoed in de Cookeilanden. We landen midden op een baan en kunnen gewoon uitstappen en lopend een gebouw binnen gaan. Hoezo security. We ruiken de bloemen en voelen een aangename temperatuur. Ookstaat er een bandje met muziek bij binnenkomst, erg idyllisch.
Onze villa is luxe voor cookeilandse begrippen. Voor ons betekent luxe iets anders maar hij is wel erg mooi. We gaan heerlijk uit eten, bij toeval een restaurant met een nld eigenaar 12 jaar geleden hier naar toe geimmigreerd. En vallen dan algauw in slaap. Morgen de buurt maar eens verkennen. We hebben niet veel kunnen zien. Het is al vroeg donker, 18.00