2e dag Hongkong - Reisverslag uit Mongkok, Hong Kong van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 2e dag Hongkong - Reisverslag uit Mongkok, Hong Kong van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

2e dag Hongkong

Blijf op de hoogte en volg familie

25 Juni 2013 | Hong Kong, Mongkok

25 juni
Na een rare nacht van slapen klaarwakker zijn en weer slapen, zal wel door het tijdsverschil komen, brak onze 1e echte dag aan. Vooraf hadden we toch besloten en geboekt de hop on en hop off bus tour. Deze bustour stopt bij de meeste bezienswaardigheden. Je kunt ten alle tijden in en uitstappen. In relatief korte tijd kun je veel zien. En dat hebben we ook gedaan. We zijn begonnen vanuit onze wijk, Kowloon, toen overgestapt op de starferry naar Hongkong island. Om vervolgens hier de bus weer te nemen en uit te stappen bij de peak. Hier ga je met een tram steil naar boven waar je uitzicht over de skyline van Hongkong hebt. Althans dat is de bedoeling. Helaas was er veel bewolking wat geen heldere foto's opleverde maar wel mysterieuse foto's. We hebben onze bustour vervolgd naar de escalators, dit zijn 20 roltrappen achter elkaar die je van de ene wijk naar de andere wijk brengen. We zijn weer terug gegaan hebben een hapje gegeten en toen moe maar voldaan gaan slapen. Wat een indrukken. Hongkong een wereldstad met veel drukte, chaos en hoge gebouwen over de geuren nog niet te hebben gehad.

• 26 Juni 2013 - 17:08

Familie Visser:

Klinkt gezellig ! Wat is de temp daar en hoelang blijven jullie daar?
    Groetjes Dennis, Wendy & kids

• 26 Juni 2013 - 17:16

Fam. Valk:

Echt een wereldstad zeg! Leuk dat je er foto's van hebt. Doen we goede indrukken op.

Is het eten daar een beetje te doen?

Slaap lekker en op naar dag 3!

XXX de familie Valk

• 26 Juni 2013 - 17:37

Oscar, Sandra, Noa En Daan:

Wat goed om zulke leuke berichten van jullie te lezen, hoe vinden Babs en Thijs het? die kijken ws ook hun ogen uit.
    Geniet lekker van de dagen die nog volgen in Hongkong.

XXX de hoogersjes

• 26 Juni 2013 - 17:40

Wouter, Mieke, Michael En Noa:

Hoi allemaal,

Wat leuk om zulke berichten al van jullie te lezen en we zien dat jullie het naar je zin hebben. Michael wil ook graag na Hong Kong dankzij de foto's :). Geniet ervan en we zullen jullie volgen!!!

Groetjes van de maatmannnetjes

• 26 Juni 2013 - 17:55

Hans Knobben:

Heey Manon en Wilco,

Leuk om jullie op deze manier te volgen tijdens jullie wereldreis..
    Heel veel plezier..en geniet ervan..!!

Groeten,
    Hans en Jolande

p.s. groetjes aan je ouders en Babette en Thijs

• 26 Juni 2013 - 20:08

Sas En Ying:

Hé die foto's komen me bekend voor! :) gaaf hoor allemaal. Ws slaap je komende nachten wel beter das ook wel fijn! Veel plezier nog en knuffels daar! Kus