33e dag Greymouth - Reisverslag uit Greymouth, Nieuw Zeeland van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 33e dag Greymouth - Reisverslag uit Greymouth, Nieuw Zeeland van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

33e dag Greymouth

Blijf op de hoogte en volg familie

26 Juli 2013 | Nieuw Zeeland, Greymouth

26 juli
Na een mooie dag gisteren rijden we vandaag naar Greymouth. Hier leveren we de auto in. Het laatste stukje van onze reis in Nieuw Zeeland. Onderweg stoppen we in Hokitika, de jadestad. En bezoeken we een jadefabriek. Vervolgens rijden we naar de pancake rocks.Dit zijn leisteen formaties waar het water tegen aan kletst.En de blowholes. Gsten waar het water door heen kan en omhoog spuit. Erg mooi om te zien.
In Greymouth leveren we onze auto inen checken we in een wel heel bijzondere jeugdherberg. Helemaal in afrikaanse sfeer. De inrichting, muziek de wierook. Heerlijk relaxed. En s'avonds heerlijk op de bank om de open haard.En snelleri internet om alles weg te zetten.
Morgen met de trein, men zegt 1 van werelds moiste treinreizen, naar Christchurch. We zullen zien

• 27 Juli 2013 - 20:26

Sonja:

wat een bijzondere ervaringen. super om mee te maken lijkt mij.
    dikke kus voor allemaal

• 29 Juli 2013 - 07:07

Harrie & Deja:

Tjonge tjonge wat een land.......wat hebben jullie veel gezien, maar vooral genoten!
    Veel plezier verder op de Cook Islands.
    We blijven jullie volgen........

• 30 Juli 2013 - 13:53

Ria En Henk:

Nou familie,

Wat een prachtig land,die ervaring neemt niemand jullie af.
    Nu op naar de Cookies,veel plezier daar, speciaal voor Wilco,we zullen aan je denken.
    Zon,strand en.....

Enjoy.Henk en Ria

• 30 Juli 2013 - 16:57

Sjoelie:

Wat een avonturen. Schitterend om mee te maken! Jullie laten ook geen kans onbenut! Zo hoort het ook! Liefs en nog veel plezier! Sjoelie.